Perra skrev:Tror endast det är sträckan NRT-CPH som de inte erbjuds påKlicka för att utvidga...
i6niol skrev:Jag har lyckats uppgradera med Optiontown på sträckan CPH-NRT från Y till C men det var 2012 så det kan ju ha ändrats.Dock kan det ju fortfarande vara omöjligt att uppgradera på tillbakavägen NRT-CPH.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Oprindeligt tekst:Jeg tror ikke SAS tilbyder opgraderinger med OptionTown på CPH-NRT / NRT-CPH, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.Rettelse: Det er kun NRT-CPH der ikke kan opgraderes!Klicka för att utvidga...
englundjesper skrev:Slängt iväg min första OT.OSL-EWR-OSLSK907 / SK 90816/1-19/1 - 20142 st t/r Go-biljetter för 6982 NOKOT för två personer T/R Go - > Plus för 604 Euro = 5000 NOKTotalt: 11 982 NOKKollar på SAS hemsida, som anger 25 892 NOK för 2 personer i PLUS med samma resa.Åkte exakt samma datum förra året. Dock ingen OT då, men kommer ihåg att Economy var i stort sett full då.Måste ju säga att det vore fantastiskt om denna gick igenom,Klicka för att utvidga...
jlarsson skrev:tänkte göra ett försök att få en uppgradering CPH - NRT via optiontown, men när jag slår in mina detaljer får jag tillbaka att det är fel efternamn kontra bokningen. Jag har dubbelkollat med SAS och efternamnet är korrekt i bokningen och vad anger till optiontown. Är det någon som har råkat ut för detta förut? får inget svar från optiontown? hur göra?Klicka för att utvidga...
FarewellFire skrev:Jag har fått exakt samma svar som du och det är inget fel på mitt efternamn. En del hävdar ju att rutten ifråga inte kan uppgraderas. Avvaktar svar från OT.Klicka för att utvidga...
FarewellFire skrev:Jag har fått exakt samma svar som du och det är inget fel på mitt efternamn. En del hävdar ju att rutten ifråga inte kan uppgraderas. Avvaktar svar från OT.Klicka för att utvidga...
SvartMjolk skrev:Jag har också fått liknande felmeddelande flera gånger. Har lyckats logga in då jag byter till något annat lands sida.Klicka för att utvidga...
FarewellFire skrev:Och som tidigare noterats verkar det inte gå att uppgradera returresan från Tokyo. Beror det på att de har hög beläggning i vanliga fall eller är det juridik som spökar?Klicka för att utvidga...
Priserna kan variera beroende på hur långt det är kvar till avgång men det är tämligen lite( kanske några 10-tals euro).Avgeek skrev:Hur funkar egentligen det här med Optiontown? Är priset dynamiskt eller är det samma pris som visas oberoende när man kollar för uppgradering?Klicka för att utvidga...
Avgeek skrev:Funderar på att uppgradera min brorsa från hans CPH-EWR flight, 315 EUR säger den från GO -> Biz. Är detta "prisvärt" för Optiontown?Klicka för att utvidga...