Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också fått liknande felmeddelande flera gånger. Har lyckats logga in då jag byter till något annat lands sida.

Alltså, det här är ju helt sjukt. Jag testade tidigare idag att OT:a upp CPH-NRT och bytte då även land till England. Det funkade inte heller. Nu testade jag en gång och valde då Spanien och helt plötsligt funkar det. Sajten verkar vara ett stabilt bygge!

Och som tidigare noterats verkar det inte gå att uppgradera returresan från Tokyo. Beror det på att de har hög beläggning i vanliga fall eller är det juridik som spökar?
 

FF#1

Medlem
Har misslyckats att använda deras site flera gånger, så jag har helt enkelt ringt dem och fått det fixat via telefon.
Har funkat bra förutom att jag bara har typ 25% lycka med mina uppgrades.
 

Avgeek

Medlem
Hur funkar egentligen det här med Optiontown? Är priset dynamiskt eller är det samma pris som visas oberoende när man kollar för uppgradering?

Funderar på att uppgradera min brorsa från hans CPH-EWR flight, 315 EUR säger den från GO -> Biz. Är detta "prisvärt" för Optiontown?
 

jth

Medlem
Hur funkar egentligen det här med Optiontown? Är priset dynamiskt eller är det samma pris som visas oberoende när man kollar för uppgradering?
Priserna kan variera beroende på hur långt det är kvar till avgång men det är tämligen lite( kanske några 10-tals euro).

Funderar på att uppgradera min brorsa från hans CPH-EWR flight, 315 EUR säger den från GO -> Biz. Är detta "prisvärt" för Optiontown?

Det är ungefär vad det brukar ligga på, varken bra eller dåligt skulle jag säga.
 

jlarsson

Medlem
Chattade med dem ang det hela, men den jag chattade med kunde inte heller hitta bokningen, Jag är inte orolig då jag har bekräftat via sas att den verkligen finns.
 

OliT

Medlem
Jag har stora problem med att få upp min bokning på Optiontown. Sajten klagar på stavningen av mitt namn, men jag har bekräftat att det är samma som på Checkmytrip och SAS. Jag har testat utan mellanslag, med bara ett efternamn, med mellanslag och lite allt möjligt. Det som gör det hela ännu konstigare är att Optiontown menar att de får upp bokningen när de testar med samma uppgifter som jag använder. Har ni några tips?
 

agehall

Medlem
Det har väl varit fler som haft problem senaste dagarna? Jag misstänker att det är IT-strul hos OT...

Testa att maila dem och se vad de säger?
 

AndreasI

Ny medlem
Bokade egen resa 16/12 -13 och hade också problem med det generiska felmeddelandet. Lyckades köra en google translate på något ryskt reseforum där någon hade kommit igenom genom att ändra språk. Jag provade att ändra till danska (valde av ngn anledning det eftersom jag flyger från CPH) och lyckades komma in och ansöka om upgrade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen