Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått den information jag tror mig behöva för att kunna fatta ett beslut och inser att hen som råkar sitt i chatten på SAS inte är särskilt tillförlitlig gällande information om alltifrån om det är WiFi ombord på planet, (någon som kan bekräfta det förresten? ARN-ORD flight 945 resp 946

En vild gissning blir att wifi installeras i samband med retrofitting av de maskiner som kommer att vara kvar.

Hur kommer det sig att fler bolag inte är knutna till Optiontown? Det känns som en fin deal för alla parter, resenärerna, flygbolagen och säkert Optiontown själva.

Det finns problem med att sälja premiumprodukter till lågpris. Det kan lätt sluta uppfattas som premium då. Det är inte nödvändigtvis min åsikt, men jag tror det är så man ser det.

Hmm, ett besked som väcker frågor...

"Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the Stockholm Airport" - det är ju varken JA eller NEJ.

Någon som vet vad jag skall göra nu? Kan jag gå till Business check-in när jag kommer till Arlanda eller måste jag ändå ställa mig i Economy-kön? Eller ska jag prata med en SAS-agent INNAN jag checkar in? :confused:

Tack,
Talax

"Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the Stockholm Airport" - det är ju varken JA eller NEJ.

Någon som vet vad jag skall göra nu? Kan jag gå till Business check-in när jag kommer till Arlanda eller måste jag ändå ställa mig i Economy-kön? Eller ska jag prata med en SAS-agent INNAN jag checkar in? :confused:

Tack,
Talax

Vad säger Amadeus? Jag tror det är klart ...

Tyvärr inte, fortfarande Economy.

Ni blir det stressigt imorgon istället, nu känner jag att jag måste ut till Arlanda tidigt för att verkligen få till min uppgradering... och inte vet jag om jag skall checka in eller inte innan jag pratar med SAS, eller ens vilken incheckningskö jag skall stå i på flygplatsen. Nu betalar jag 3000 kr i uppgradering och får en sämre uppladdning till resan... JA eller NEJ skulle ha varit bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen