Loffe skrev:Tack, och grattis själv! 5H sitter jag på imorgon.Klicka för att utvidga...
Lyckades bli seatad (av SAS dessutom) vid uppgraderingen till 1A.
Loffe skrev:Tack, och grattis själv! 5H sitter jag på imorgon.Klicka för att utvidga...
OliT skrev:SK945 nu på onsdag, 30 apr. Precis uppgraderad från Eco till Business. 377 EUR, resan bokades under superkampanjen.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Hur mycket kostade det?PS. Vi kanske ses i loungen på ARN då jag ochNotRyanska till SFO i C samma dag.Klicka för att utvidga...
Har varit med om detsamma, men det löste sig och jag fick 200% intjäning. Tog lite skärmdumpar osv i förebyggande syfte, ifall det skulle bli något tjafs, men det blev det som sagt inte utan det blev rätt automagiskt.Skyraider skrev:Denna gång fick jag ingen ny bekräftelse av SAS utan endast av optiontown. Kollar jag på SAS webb är jag seatad i C men det står att jag flyger "SAS GO". Behöver jag göra något för att inte gå miste om poängen för C? (krediterar till UA)Klicka för att utvidga...
Få et papir boarding pass og gem det. Kontroller også at der står Cz som serviceklasse.Skyraider skrev:Denna gång fick jag ingen ny bekräftelse av SAS utan endast av optiontown. Kollar jag på SAS webb är jag seatad i C men det står att jag flyger "SAS GO". Behöver jag göra något för att inte gå miste om poängen för C? (krediterar till UA)Klicka för att utvidga...
Norfindir skrev:Hei!Er det slik at jo tidligere man bestiller OT jo bedre sjangse for å få det? Skal reise i August og håper på suksess siden det er mot slutten av ferien (full eco)Klicka för att utvidga...
Norfindir skrev:Hei!Er det slik at jo tidligere man bestiller OT jo bedre sjangse for å få det? Skal reise i August og håper på suksess siden det er mot slutten av ferien (full eco)Klicka för att utvidga...
Norfindir skrev:Takk for svar! har kjøpt OT tur/retur OSL/EWR for 1018 USD (ca 700 EUR)Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:For hvor mange personer og til Plus eller Business?Klicka för att utvidga...