maria-krantz
New member
tourist skrev:Det tror jag är helt omöjligt.Klicka för att utvidga...
Splittar du får du väl två PNR och då bör ju uppgraderingen kunna ske på bara den ena?
tourist skrev:Det tror jag är helt omöjligt.Klicka för att utvidga...
xmit skrev:Han menar säkert passkontrollen som ligger mellan Schengen & icke Schengen inne i transferområdet. Efter incheck och säkerhetskontroll ( fasttrack )Den måste passeras för avresor till länder utanför Schengen.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Går det att uppgradera till C eller måste man ha eco+ på sin bokning?ARN-ORD ToR.Kostnad?Klicka för att utvidga...
Henke skrev:När man uppgraderar med Optiontown får man då biljetten utställd i en ny bokningsklass så man får poäng för den Nya klassen?Klicka för att utvidga...
Hall skrev:Någon som har en insikt i vad som begränsar passagerarantalet i SAS A330 produkt? Jag kollar specifikt på SK945 (ARN-ORD) på tisdag som är fullt enligt SAS och Expertflyer. Men, om man kollade på seatmaps innan de släcktes ner så var det sex platser kvar i ekonomi, halvfullt i economy extra och halvfullt i business. Jag ser naturligtvis fram emot en Optiontown uppgradering till C men om också business flaggas fullt minskar väl chanserna rejält?Vad jag är lite frågande inför är att inte tar emot mer passagerare trots att planet inte är fullt. Handlar det om begränsningen på take-off vikt? Mycket frakt?Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Hur gick det då? Förhoppningsvis vart du uppgraderad. Var det fullt?Klicka för att utvidga...