Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Om du reser precis i samband med höstlovet brukar de kunna vara ganska fulla (planen alltså). Vet inte om hela Sverige har samma vecka (jag tror det), så helgen innan och efter lovet kan du nog anta vara ganska fullbokade. Har rest någon gång just de helgerna och varit förvånad över hur mycket barn och ungdomar som kan ut och resa innan jag kommit på att det varit höstlov.

Ett tecken på extremanvändande av CheckMytrip? ;) För andra gången har jag nu upptäckt att min Optiontown-uppgradering har gått igenom genom att jag sett ändringen på CheckMytrip innan SAS har skickat mail med ny biljettering.

Fick en automatisk "Confirmation" om uppgradering imorse 9:05 från flysas.com. Då kunde jag även se i min bokning på SAS hemsida att min plats flyttats från Economy Extra till Business. Först ikväll 20:22 kom mail från Optiontown med bekräftelse på att uppgraderingen gått igenom. Kanske inte relevant, men intressant! :) Flygningen är inte förrän den 6:e. Trevlig grej det här med Optiontown iaf..!

Edit: Oj. Det var mitt första inlägg..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen