Stämmer inte på longhaul iaf. Jag har ansökt om OT för t ex enbart hemresan och det har fungerat. Även bara sökt OT för långa benet ARN-CPH-BJS och det har också funkat. Intra-EU vet jag inte, har alltid sökt OT för samtliga sträckor.En erfarenhet jag har med OT är att det aldrig har gått igenom då jag inte uppgraderat alla sträckor.
Hoppas att det inte är så.
En erfarenhet jag har med OT är att det aldrig har gått igenom då jag inte uppgraderat alla sträckor.
Så är det inte. Har gått igenom varje gång för mig trots flygningar som ARN-CPH-LHR där jag endast OT CPH-LHR.En erfarenhet jag har med OT är att det aldrig har gått igenom då jag inte uppgraderat alla sträckor.
En erfarenhet jag har med OT är att det aldrig har gått igenom då jag inte uppgraderat alla sträckor.
Jag har rest på europa-flighter med anslutning inrikes, där jag enbart har ansökat om OptionTown och fått de beviljat för europa-flighterna.Hoppas verkligen att det inte är så! Jag snålade och ansökte enbart för CPH-CDG på min resa ARN-CPH-CDG i påsk.
På OT, Vet du det redan nu i så fall?Fick ej igenom varken Plus eller Business på ARN-ORD på lördag.
Väldigt lite bokat på flighten tydligen.
Fick ett mail precis från OT:På OT, Vet du det redan nu i så fall?