Elberto
Medlem
Du verkar göra misstaget att tro att uppgraderingar är givna. Det är de inte.
Nej, det tror jag inte.
Dock undrar man vad poängen är med OT när man blev nekad och sen boarder ett plan som har många lediga platser.
Du verkar göra misstaget att tro att uppgraderingar är givna. Det är de inte.
Dock undrar man vad poängen är med OT när man blev nekad och sen boarder ett plan som har många lediga platser.
Poängen är att uppgraderingar inte är givna. Om man visste att OptionTown alltid gick igenom om det fanns plats så hade många aldrig köpt en business/plus-biljett till att börja med utan förlitat sig på en billig uppgradering.
With all respect, sir
Jag vet och föstrår att det är inte givna!
Om man måste ha en uppgradering, då köper man det i förväg med t.ex. poäng. Da vet man innan man resa att man får sin plats. Fine.
En gång till för dig: jag undrar varför man först blir nekad OT och sen när man sen kommer till planet och Plus kabinen är ändå bara halv fullsatt. Förstår du?
Man skulle ju tror att poängen för flygbolag är att man med hjälp av optiontown drar in lite extra pengar och låt folk uppgradera sig, OM DET FINNS platser![]()
Om man måste ha en uppgradering, då köper man det i förväg med t.ex. poäng. Da vet man innan man resa att man får sin plats. Fine.
En gång till för dig: jag undrar varför man först blir nekad OT och sen när man sen kommer till planet och Plus kabinen är ändå bara halv fullsatt.
Man skulle ju tror att poängen för flygbolag är att man med hjälp av optiontown drar in lite extra pengar och låt folk uppgradera sig, OM DET FINNS platser![]()
Har varit med om tappad info kring specialmat vid OT upgrade Go -> Business på longhaul. Borde vara relaterat till det du listar, så min avancerade chansning är därför "ja."Någon som vet om SAS tappar uppgifterna angående infant meal och baby cot om en Optiontown-uppgradering går genom?
Jag vill alltid flyga i first. Plånboken vill dock ofta coach...Nja, vill man flyga i en viss klass förlitar man sig inte på uppgraderingar.
Jag vill alltid flyga i first. Plånboken vill dock ofta coach...![]()