Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju lite meckigt det här med bokningsklasser och Optiontown nu när inte SAS verkar skicka mail med uppdaterade biljetter längre. Jag fick en OT-uppgradering på min utresa ARN-EWR men jag har tydligen bara fått poäng för min ursprungsbokning. På boardingkortet står det Cc så jag gissar att de satt mig i C-klass (?).
På hemresan fick jag också en upgrade (ORD-ARN) men där har jag ingen aning om vad det är för klass, på de boardingkort jag har utskriva av United så står det ju givetvis ingenting. Inget har dock krediterats på kontot än.
Det verkar förresten inte gå att se resor som redan avslutats i mobilversionen, jag får bara "ogiltig bokningsreferens".

Ansökte om OT på LHR-ARN 30 jun fick mejl av sas idag där det står att jag har plus på den resan. Dock tycks jag ej kunna ändra min plats ännu.

Första försöket med OT till Plus från Köpenhamn till Bryssel med SK 597 nästa vecka. Någon som har möjlighet att kolla hur bokningsläget ser ut på den flighten? :)

Fick igenom denna och även min anslutande flight SK407 till Z, ursprungligen bokade som ungdom (V), därmed 2/2 än så länge. Härligt att gå från 750 till 3000 poäng!

Fick igenom go -> plus på SK1845 till Malta nu på söndag för 35€, extra skönt när ungdomsbiljetten gick på 799:- :)

Dubrovnik-Arlanda - Lyckad uppgradering av fyra personer i samma pnr. 36€ och bokningsklass Z istället för V - vad det innebär i poäng har jag inte lyckats ta reda på men eftersom jag ligger på gränsen till att rädda kvar guldkortet i år är det definitivt värt pengarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen