Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

seat56f

Medlem
Det handlar ju också om att skydda intäkter. Om man förhållandevis säkert kan få en OT-uppgradering (genom att välja "C-tunna" flighter om inte annat) sänker det betalningsviljan för bokningar i C - det finns alltså ett case för att neka en del OT oavsett kabinfaktor.
 

DHXSTHLM

Medlem
Hej,

Sitter och har scannat genom tråden, men har tyvärr haft det lite svårt att hitta bra info om nya poängintjäningen för OT med de nya intjäningsreglerna.

Därav följande frågor

Vilken klass resulterar en genomförd OT uppgradering i Plus i?
Vilken klass resulterar en genomförd OT uppdradering i Business i?

Tack för svar och så ska jag räkna lite på vilka av mina longhauls jag ska ge mig på en OT på. Har hittils 1/2.
 

MBA

Medlem
Fick just mail från OT om att min uppgradering inte går igenom till varken Plus eller Business på tisdagens SK903, men när jag ska checka in online ser jag att jag ändå är uppgraderad till Plus. Det tackar jag för :)

Behövde således bara använda 25000 poäng för uppgradering till Business på flygplatsen. Man upphör aldrig att förvånas. Och full refund från OT
 

Flood

Medlem
Hej,

Sitter och har scannat genom tråden, men har tyvärr haft det lite svårt att hitta bra info om nya poängintjäningen för OT med de nya intjäningsreglerna.

Därav följande frågor

Vilken klass resulterar en genomförd OT uppgradering i Plus i?
Vilken klass resulterar en genomförd OT uppdradering i Business i?

Tack för svar och så ska jag räkna lite på vilka av mina longhauls jag ska ge mig på en OT på. Har hittils 1/2.

Det vet man inte i förväg. Kan bli vilken poänggivande bokningsklass inom kabinklassen som helst.
 

Jollman

Medlem
1/1 - ARN - TXL - Två personer i samma bokning (SAS Plus, Class C) - 33€ per/person.

2/2 - TXL - ARN - Två personer i samma bokning (SAS Plus, Class C) - 33€ per/person.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen