obs
Medlem
Ni som vill delta i kampen för uppgradering från P kan engagera er här:
Make booking class P upgradeable with Optiontown | My SAS Idea
Endnu en stemme afgivet...
Ni som vill delta i kampen för uppgradering från P kan engagera er här:
Make booking class P upgradeable with Optiontown | My SAS Idea
Bra initiativ! Röst lagd, kommentar överflödig.Ni som vill delta i kampen för uppgradering från P kan engagera er här:
Make booking class P upgradeable with Optiontown | My SAS Idea
När jag gjorde ovanstående förfrågningar om uppgradering bad jag om att OT skulle betrakta mig och min kompis som en grupp, dvs att antingen blir båda uppgraderade till samma klass eller så blir ingen av oss uppgraderad eftersom vi gärna reser tillsammans i samma kabinklass (vi har separata bokningar på SAS). OT bekräftade att de skulle slå ihop våra bokningar till en grupp. Döm om min förvåning när jag trots detta löfte idag fick en uppgradering endast för mig, inte min kompis (eller rättare sagt man blir inte förvånad över något när det gäller OT).Jag ansökte om uppgradering från Go till Business på SK903 i slutet av aug och det kostade 377 Euro. Hemresan fyra dagar senare med SK904 354 Euro.
Sen gjorde min kompis samma ansökan fem minuter senare och han fick betala 388/373 Euro.
Jag har en vana av att driva mina ärenden till avslut med OT Customer Care....Ärligt talat, trodde du att det skulle funka?
Lita aldrig på kundtjänst säger jag bara...
När jag gjorde ovanstående förfrågningar om uppgradering bad jag om att OT skulle betrakta mig och min kompis som en grupp, dvs att antingen blir båda uppgraderade till samma klass eller så blir ingen av oss uppgraderad eftersom vi gärna reser tillsammans i samma kabinklass (vi har separata bokningar på SAS). OT bekräftade att de skulle slå ihop våra bokningar till en grupp. Döm om min förvåning när jag trots detta löfte idag fick en uppgradering endast för mig, inte min kompis (eller rättare sagt man blir inte förvånad över något när det gäller OT).
Har mailat dem och påpekat detta.
Ni som vill delta i kampen för uppgradering från P kan engagera er här:
Make booking class P upgradeable with Optiontown | My SAS Idea
Jeg har nå fått refund av OT. Jeg sendte også en klage til SAS, men de avviser at de har noen skyld i saken og jeg får ingen poeng eller noe annen erstatning derifra.Jeg har sendt inn krav om tilbakebetaling, og de sa de sjekker med SAS at oppgraderingen ikke ble noe av. Jeg har også sendt en melding til SAS CR og fortalte dem hva som har skjedd og hvor vanskelig OT er å forholde seg til.