Kimmen00
Medlem
Vad kostar uppgradering vid gate nuförtiden? Plus->Business CPH-IAD
Ofta runt ~4k..
Är det i DKK med tanke på att det är från Köpenhamn?Ofta runt ~4k..
Du kan uppgradera i gate i mån av plats, där brukar det vara first come first serve som gäller. Ibland kan de även göra detta i loungen i Köpenhamn men det kräver att flighten inte lämnats över till gate vilket görs några timmar innan avgång.Hej.
Ska åka CPH-MIA 5 jan. Jag har precis fått Sas EB gold och bokat denna resa som en bonusresa från mina poäng från mitt amex.
När det kommer till uppgradering på planet, kan man (om det finns plats) uppgradera på flygplatsen? Någon som vet vad det kostar ca? Bokade sas go, är intresserad av plus. Nu hittar jag endast ”bud” sidan
Vi är 3 st som har bokat med cash, 2 med poäng. Det är intressant att få veta vad det kostar med cash, inte poäng.
Hur är det annars om det finns lediga stolar i exempelvis sas plus ombord? Uppgraderar dem då ombord på planet eller dem låter stolarna stå tomma?
Spelar det roll att jag har EBG för uppgradering? Ger det mig någon fördel?
Ha en fin söndag !
Jo, ska gå med både Plusgrade och för cash vid servicedesken, även om det inte är officiellt att det går vid desken.Men jag tror inte man uppgradera en bonusbiljett, eller?
Plusgrade funkar inte på bonusbiljetter, i alla fall inte de gånger jag har testat att skriva in bokningsreferensen.Jo, ska gå med både Plusgrade och för cash vid servicedesken, även om det inte är officiellt att det går vid desken.
Jag har inte provat själv, men i tråden om Plusgrade är det flera som rapporterat att de kan bjuda med Plusgrade. Kanske bara går på shorthaul, eller tvärt om, eller så har de ändrat.Plusgrade funkar inte på bonusbiljetter, i alla fall inte de gånger jag har testat att skriva in bokningsreferensen.