NotRyan
Medlem
Dom gör nog flera körningar...Jag har 5 inneliggande bokningar, inga har ändrats till EBD.
Dom gör nog flera körningar...Jag har 5 inneliggande bokningar, inga har ändrats till EBD.
Jag får nog ta tillbaka denna, det kan ha att göra med att min resebyrå var inne och ändrade seating på en av resorna, så den kan ha blivit gjort manuellt.Mina liggande bokningar har nu ändrats till EBD automatiskt.
Hur kollar man detta på en (intercontinental) bonusbokning?Mina liggande bokningar har nu ändrats till EBD automatiskt.
På bonusbokningarna brukar väl av någon anledning inte ditt EuroBonus-nummer dyka upp. Tror man kan (kunde?) lägga till det manuellt tidigare, men är osäker på om det går längre.
Vad de stökar till det på SAS... antar att smart-taggen inte fungerar om inte Eurobonusnumret ligger inlagt?Man kan lägga in det om man checkar in via automat. Tidigare gick det att lägga in på Lufthansas hemsida också, osäker på om det fortfarande går.
Vad de stökar till det på SAS... antar att smart-taggen inte fungerar om inte Eurobonusnumret ligger inlagt?
Och dessutom med prefix va? Jag antar då att en bokning som innehåller exempelvis EBD057904xxx inte kan använda ett smartpass som innehåller EBG057904xxx ?Korrekt, smarttaggen innehåller bara ditt EB-nummer (i klartext).
Och dessutom med prefix va? Jag antar då att en bokning som innehåller exempelvis EBD057904xxx inte kan använda ett smartpass som innehåller EBG057904xxx ?