Remington Steele
Medlem
Safari!Ok, tack för svar. Vad använde du för browser osv?
Safari!Ok, tack för svar. Vad använde du för browser osv?
Gjorde samma, fick bli en resa mitt i veckan med A350 bara för att. Får se om jag får möjlighet att åka på den eller ej.Klämde precis till med ARN-ORD ToR i business för 38400p per person, dvs 36% rabatt + fly premium. Hamnar under kapitlet "boka först, fundera sen". Missar dock a350, då det som vanligt var ytterst begränsat med platser..
Ok, tack! Har testat Safari, Chrome, Explorer och Edge och det funkar inte i någon av dem. Antar att jag får vänta och försöka kontakta SAS imorgon...Safari!
Har du testat via classic.sas.se?Ok, tack! Har testat Safari, Chrome, Explorer och Edge och det funkar inte i någon av dem. Antar att jag får vänta och försöka kontakta SAS imorgon...
Precis! Fast för min del byter jag ölen mot champagne.Gjorde samma, fick bli en resa mitt i veckan med A350 bara för att. Får se om jag får möjlighet att åka på den eller ej.
Öl, löjrom, A350... Vad kan gå fel?
Tror inte du behöver kontakta dem. Hade också problem första/andra dagen. Sen bara började det fungera. Avsluta webbläsaren och rensa alla cookies och casche.Ok, tack! Har testat Safari, Chrome, Explorer och Edge och det funkar inte i någon av dem. Antar att jag får vänta och försöka kontakta SAS imorgon...
Ja, jag har testat classic.sas.se men får samma resultat där, inga poäng dras av och då har jag klickat mig fram tills dess att kreditkortsuppgifterna ska läggas in.Har du testat via classic.sas.se?