Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

mha321

Medlem
SAS IT imponerar igen. När jag nu bestämde mig för att boka Beijing även med "bara" 10% rabatt så fick jag följande:

Visa bifogad bild 92747

På något underligt sätt landar det alltså på 48600 poäng. Inte bara något knas i bokningsdialogen, utan jag lyckades boka och detta var poängsumman som drogs också.
Det uppfyller ju faktiskt villkoren. Det är ju "upp till 20%" och "från 48000" på longhaul.

Sedan om det är meningen är såklart en helt annan fråga :)
 

mha321

Medlem
SAS extremt snåla tillgänglighet av flyg i business blir ju än mer frustrerande när man kör en kampanj. Rabatten blir således endast teoretisk. Ungefär som om H&M skulle rea ut alla kläder i en tom klädhängare.
Finns rätt gott om tillgänglighet inom Europa vad jag kan se. Och med en rejäl rabatt går det att hitta riktigt bra värde där, särskilt i kombination med flypremium.
 

Atom

Medlem
Hm, kollade på kul på Svalbard igen. I vintras bokade jag utan kampanj tur och retur CPH-LYR med fly premium (plus) ToR för 20 k poäng. Nu funkar ej flypremium.

Nåväl får titta på annat.
 

JensE

Medlem
Hm, kollade på kul på Svalbard igen. I vintras bokade jag utan kampanj tur och retur CPH-LYR med fly premium (plus) ToR för 20 k poäng. Nu funkar ej flypremium.

Nåväl får titta på annat.
Jodå 10k med flypremium i plus fungerar. Prova classic.sas.se eller CTRL+F5 om du kör chrome.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johan Hbg

Medlem
Tänk om SAS i samband med sådana här kampanjer kunde släppa lite fler platser i Business. Oj vad bra Eurobonus hade varit då.
 

Filip

Medlem
Rätt frustrerande kampanj! Igår fungerade det med classic för mig. Idag fungerar kampanjen inte alls oavsett browser, EB-konto eller annat. :mad:
 

Canadien

Medlem
Finns rätt gott om tillgänglighet inom Europa vad jag kan se. Och med en rejäl rabatt går det att hitta riktigt bra värde där, särskilt i kombination med flypremium.
SAS flyger inte Business inom Europa, så det är garanterat 0 tillgänglighet där. Något bättre på longhaul där det finns ett hundratal säten totalt under kampanjperioden.
 

Brandten

Medlem
Försökt komma i kontakt med SAS chat men hopplöst. Kö som inte rör på sig.

Ska försöka ringa Diamond nu och gnälla lite.
9f1b6c6040be4c0cf97d2d179c28b435.jpg
 
Toppen