Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Klämde precis till med ARN-ORD ToR i business för 38400p per person, dvs 36% rabatt + fly premium. Hamnar under kapitlet "boka först, fundera sen". Missar dock a350, då det som vanligt var ytterst begränsat med platser..
Gjorde samma, fick bli en resa mitt i veckan med A350 bara för att. Får se om jag får möjlighet att åka på den eller ej.
Öl, löjrom, A350... Vad kan gå fel?

Gjorde samma, fick bli en resa mitt i veckan med A350 bara för att. Får se om jag får möjlighet att åka på den eller ej.
Öl, löjrom, A350... Vad kan gå fel?
Precis! Fast för min del byter jag ölen mot champagne. ;) Lyckades boka tre resor varav en är med A350. Får också se om jag kan komma iväg på dem.

Ok, tack! Har testat Safari, Chrome, Explorer och Edge och det funkar inte i någon av dem. Antar att jag får vänta och försöka kontakta SAS imorgon...
Tror inte du behöver kontakta dem. Hade också problem första/andra dagen. Sen bara började det fungera. Avsluta webbläsaren och rensa alla cookies och casche.

Ah. Då kör jag strutsmedtoden.
emoji106.png

Shhhh-974a0.jpg

Jävligt surt att det inte funkar ordentligt. Var precis på väg att klicka hem en Plus till IAD för 38400 poäng när jag skulle klicka vidare och får en stor röd ruta som säger "problem med att nå vår kundbas" och hela sidan börjar om.

Testade just nu med iOS.

Känns som varje timme som går så ryker fler och fler platser till folk (inte bara här!) som provbokar och får se om man åker. Boka först fråga sen är just nu ett otyg!

Ringer EBD imorgon och vrålar åt dom för deras URUSLA system!!

Toppen