pswe
Medlem
Inlägg #tre i tråden?Någon som har printscreen från erbjudandet? Stämmer självklart inte nu när poängen ska krediteras.
Inlägg #tre i tråden?Någon som har printscreen från erbjudandet? Stämmer självklart inte nu när poängen ska krediteras.
Letade igenom hela tråden utan framgång. Printat inlägg nummer 2 som bevis, får se om det räckerInlägg #tre i tråden?
Samma här, fått fel poäng. Tråkigt men verkar vara systematiskt fel hos HertzKort uppdatering sedan sist. Ifrågasatte varför en kampanjkod skulle appliceras i en bokningaportal för ett specifikt erbjudande. Ungefär samtidigt som Hertz svarade att de skulle kolla med SAS kom extrapoäng och statuspoäng in på kontot. Däremot endast 1000/500 istället för 3000/1500…
Därför att alla de olika bolagen är lika dåliga, och därmed går inte kunderna till konkurrenterna när de gör ett dåligt jobb?Varför ordnar de ens såna här kampanjer när de inte har planer på att ge korrekt utdelning? Skulle bli tokig om jag tillhörde bilhyrargänget.
Det är ju inte bara SAS och Hertz. Biluthyrningen genom SAS drivs ju av/i samarbete med en förmedlare som jag har sett men tappat namnet på. På samma sätt som hotels.com ligger bakom hotellen du bokar på SAS sidan. Frågan vem driver de här kampanjer, kan ju vara förmedlaren.Varför ordnar de ens såna här kampanjer när de inte har planer på att ge korrekt utdelning? Skulle bli tokig om jag tillhörde bilhyrargänget.
Jag har haft tur. Hyrde för två veckor sedan, i dag kom poängen in som de skulle.Också fått fel antal poäng efter hyra på den här kampanjen. Fyllde i utvärderingen efter hyran, som låg och skvalpa i min inkorg, med väldigt negativa ord om att det aldrig funkar med intjäningen. Nu fått svar av deras svenska kundtjänst som lovat korrigering. Vi får se om det löser sig.