Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

FF#1

Medlem
bara vänta och se då med andra ord.
Har mest hyrt Sixt senaste åren så jag han börja fundera var fakturan var innan jag fick den ca 5 dagar efter hyran.
 

FilipJ

Medlem
Fick precis svar från Hertz Goldservice där de menade att jag fyllt i rätt CDP och rätt EB-nummer men missat att fylla i kampanjkoden. Jag bokade direkt från portalen på SAS hemsida - visst fanns det inga sådana krav då?
Alltså det där förutsätter man ju ska vara klart när man bokar genom en portal inloggad och det står "du tjänar x extrapoäng och y statuspoäng"... Morr.

Noterar att Hertz inte ens går att hitta som alternativ när man söker att hyra bil via SAS-portal nu. Testat GOT, ARN, LHR, mm...
 

johan_fbg

Medlem
Alltså det där förutsätter man ju ska vara klart när man bokar genom en portal inloggad och det står "du tjänar x extrapoäng och y statuspoäng"... Morr.

Noterar att Hertz inte ens går att hitta som alternativ när man söker att hyra bil via SAS-portal nu. Testat GOT, ARN, LHR, mm...
Har noterat detta då jag försökte återskapa bokningen för skärmdump. Går heller inte att använda Hertz egna sida för detta erbjudande. https://www.hertz.se/rentacar/partn...artnerType=A&leftNavUserSelection=globNav_8_1
 
Alltså det där förutsätter man ju ska vara klart när man bokar genom en portal inloggad och det står "du tjänar x extrapoäng och y statuspoäng"... Morr.

Noterar att Hertz inte ens går att hitta som alternativ när man söker att hyra bil via SAS-portal nu. Testat GOT, ARN, LHR, mm...

Hertz är tillbaks i portalen nu.

IMG_0877.jpeg
 
Fick precis svar från Hertz Goldservice där de menade att jag fyllt i rätt CDP och rätt EB-nummer men missat att fylla i kampanjkoden. Jag bokade direkt från portalen på SAS hemsida - visst fanns det inga sådana krav då?
Vet inte om detta är till någon hjälp men så här står det på min kommande bokning beträffande kampanjkoder etc. Jag bokade direkt från SAS portalen och behövde inte lägga tlll någon kampanjkod manuellt.
IMG_0878.jpeg
 
Toppen