Senaste nytt

United Polaris Lounge på Chicago Ohare

NiTu

Medlem
Han har testat det men de kunde inte hjälpa honom. Det står att han saknar något dokument nu när han kollar i bokningen men enligt sas kundtjänst (US) så gör det inte det utan allt ser bra ut.
Jag har för mig att det stod så på Uniteds sida när jag kollade upp vår resa men det gick att ordna allting. Undra om jag behövde skriva in passnummer och nå mer saker. Kommer inte riktigt ihåg.
 

Flood

Medlem
Har hänt mig också. En gång med United och vidare med LOT lyckades jag få fram boardingkort i Uniteds app, en annan gång fick jag hjälp av en loungedrake på ORD.
En liten varning med alltför långa byten, United håller bara bagage incheckat på ORD i upp till 12 timmar lång transfer. Längre än det, så kommer bagaget ut i Chicago. Det fick jag lära mig i somras med morgonflyg från MCI och 12:45 långt byte innan vidare med LOT på kvällen.
 

LPC123

Medlem
Någon som vet hur tidigt man kan droppa sitt bagage nu när sas inte flyger till ARN längre? Vi är incheckade till CPH men vill droppa väskorna och ta oss till Polarisloungen innan vi åker. Hinner man fortfarande det utan tidiga ARN flyget?
 

LPC123

Medlem
Någon som vet hur tidigt man kan droppa sitt bagage nu när sas inte flyger till ARN längre? Vi är incheckade till CPH men vill droppa väskorna och ta oss till Polarisloungen innan vi åker. Hinner man fortfarande det utan tidiga ARN flyget?
Ingen som varit där nyss som vet när man kan droppa väskorna?
 

LPC123

Medlem
Ingen som varit där nyss som vet när man kan droppa väskorna?
Svarar mig själv. Stod en skylt på disken att dom öppnar 17:30. Trevlig tjej som checkade in oss och ivrigt rekommenderade att vi skulle ta oss till Polaris loungen då sas egna lounge är så dålig. Förklarade hur enkelt det var att ta sig hit och hur lång tid det skulle ta. Från check in till vi var inne i loungen prick 25min.
IMG_9506.jpeg
 
Svarar mig själv. Stod en skylt på disken att dom öppnar 17:30. Trevlig tjej som checkade in oss och ivrigt rekommenderade att vi skulle ta oss till Polaris loungen då sas egna lounge är så dålig. Förklarade hur enkelt det var att ta sig hit och hur lång tid det skulle ta. Från check in till vi var inne i loungen prick 25min. Visa bifogad bild 149379
Tack @LPC123! Bra att veta. Ska själv dit om några veckor. Hur lång tid tog det sedan från lounge till gate?
 
Svarar mig själv. Stod en skylt på disken att dom öppnar 17:30. Trevlig tjej som checkade in oss och ivrigt rekommenderade att vi skulle ta oss till Polaris loungen då sas egna lounge är så dålig. Förklarade hur enkelt det var att ta sig hit och hur lång tid det skulle ta. Från check in till vi var inne i loungen prick 25min. Visa bifogad bild 149379
Skall göra samma resa på söndag om 2 veckor. Tack för info!
 

Kimmen00

Medlem
Svarar mig själv. Stod en skylt på disken att dom öppnar 17:30. Trevlig tjej som checkade in oss och ivrigt rekommenderade att vi skulle ta oss till Polaris loungen då sas egna lounge är så dålig. Förklarade hur enkelt det var att ta sig hit och hur lång tid det skulle ta. Från check in till vi var inne i loungen prick 25min. Visa bifogad bild 149379

De öppnar 1730 för incheck för 2145 flyget?
Najs då har man lite tid i polaris..
 
Toppen