Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Skickat ett mail till TK med kopia på mitt A3 kort. Fick svar idag om att de har vidarebefordrat mitt önskemål till relevant avdelning inom Turkish Airlines och att jag kan kolla min status genom att logga in på webben... Få se om det går igenom...

Fick idag negativt besked på min önskan om matchning av mitt Qantas Gold. Det motsvarar Sapphire inom OW vilket inte räckte till. Känns lite märkligt ändå att Qantas Gold inte räknades högre. Men, men...

Tack för det tipset! Har dragit iväg ett mail till Turkish för att se vad som händer... Jag håller er underrättade. SAS matchar väl också mot OW i nån kampanj har jag förstått?

Och nu kom svaret... Ingen matching hos Turkish mot Qantas Gold. Surt...

Någon som har några andra tips på matching? Jag kommer ha en del Europaresor från och med i höst vilket gör att *A troligen är att föredra.

Fick idag min status match från Flying Blue Platinum - nu är jag elite gold tom juni 2014. perfekt då jag inte kommer förnya min Senator-status som går ut mars 2013.

Fick idag min status match från Flying Blue Platinum - nu är jag elite gold tom juni 2014. perfekt då jag inte kommer förnya min Senator-status som går ut mars 2013.
Hur lång tid tog det från att du skickat mailet tills du fick din matchning? (undrar en som har väntat i två veckor...)

Loggade in på mitt TK M&S konto nyss och såg att jag hade blivit uppgraderad från Classic till Elite (*G). Giltig tom 2014/6... Tjohooo

Last edited:
Toppen