Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Mina datapunkter pekar på att resor bokade före 31/12, oavsett om det var före kampanjmailet eller inte, gav trippla statuspoäng - men inga flighter bokade efter nyår har gjort det.

Bara en dum kontrollfråga - har kundtjänsten koll på att det handlar om poäng för att tillgodoräkna sig intjäning till högre nivå? Bara så de inte tror att det gäller förfrågningar om extrapoäng och liknande som det också pågår kampanjer kring just nu?

I mitt fall har jag varit väldigt klar med min situation och vilken kampanj det gäller.

Ringde till kundtjänsten då en av mina London-resor fortfarande inte registrerats. Killen på andra sidan luren förklarade att de hade till den 15 mars på sig och att de borde vara på gång. Tänkte att det var ett standardsvar men döm om min förvåning då poängen trillade in senare samma dag. Tack SAS!

Den var bokad enligt konstens alla regler. Blev väldigt snabbt krediterad för den första London-trippen och blev därför förvånad över att den jag gjorde en vecka senare dröjde så pass länge. Nu är dock ordningen återställd!

Jag trodde jag bara precis skulle klara av att bli EBG innan kvalificeringsperioden tog slut, men nu ser jag att jag fick 3xbas poäng på 2x C resor mellan CPH-PVG + 10 andra resor..

Så jag landade på över 100k baspoäng, känns nästan som fusk.. ;)

Blev också förvånad över hur mycket poäng som rullade in. Guld nu i stort sett klart, behöver knappt resa innan året är slut i november:)

Måste säga att SAS ofta visar en schysst sida med såna här kampanjer. Sällan de fular sig, hittar på konstiga regler eller försöker luras... snarare tvärtom...
PH

Det var dessutom bara vissa destinationer. HKG var inte en av dom i alla fall, inte heller IST om jag kommer ihåg rätt.

Toppen