Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Jag har heller inte fått något för mina andra resor i februari, men fick ju för resorna i januari under natten till tisdag. Hon KAN ha haft fel, men det att hon var borta från telefonen i fem minuter för att försöka få klarhet i det här gör att jag troligtvis kommer gå på det. Men, ja. Det låter för bra för att vara sant. Å andra sidan tjänar ju SAS i en del fina pengar på att göra så här.

Kanske använder SAS IT Islamic calendar? :p .

eller någon gammal japansk kalender, och ingen kan japanska?
image_29_zoom.jpg

Jag har inte fått några trippla statuspoäng för någon utav 14 legs bokade efter 31/12. 4 legs bokade innan 31/12 har prompt registrerats för triple qualifying, så innan jag får anledning att tro annat väljer jag att anta att serviceagenten hade fel och att det som verkar för bra för att vara sant...

Jag har fått trippelt för 4 t/r bokade och flugna i februari.

Var återigen i kontakt med SAS. Denna gången kunde hon inte garantera något utan hänvisade till det som stod i mailet. Hon tyckte även det var lustigt att vi redan hade fått dessa poäng eftersom kampanjen avslutas i mars. Både gångerna har jag varit i kontakt med norska kundtjänst.

Tjohej vad glad man kan bli!

Min resa som bokades bara ett par dagar innan mailet om erbjudantet kom räknades för trippel intjäning till slut. Jag spillde ju lite bitterhet här i tråden tidigare och då ska man ju inte hymla åt andra hållet heller. Hann bli lite smått ängslig när inget hände, men trots att jag inte påpekat något för SAS så blev allting ordnat "automagiskt" bara sådär.

Härligt jobbat SAS och hjärtligt tack för det!! Så var man Guld då.. :D

Last edited:
Herregud, vilken soppa.. Varit i telefon med norska kundtjänst som återigen var osäkra och försvann från telefonen i flera minuter. Denna gången gick det så långt att han ringde upp till HQ och kom sen tillbaka med svar att jag kan boka en resa idag och fortfarande få trippla poäng. Så, detta kommer jag gå på. Sen får vi se om min planerade resa ger 4000 eller 12000.

Detta bör dock inte ni i Sverige gå på, då det kan vara variationer i regler länderna mellan.

Bara en dum kontrollfråga - har kundtjänsten koll på att det handlar om poäng för att tillgodoräkna sig intjäning till högre nivå? Bara så de inte tror att det gäller förfrågningar om extrapoäng och liknande som det också pågår kampanjer kring just nu?

Toppen