Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Sakta i backarna! Menar ni alltså att man kan boka i dag, resa senast 15 mars och sedan inkassera tripla statusgrundande poäng om man anmälde sig till kampanjen? Det går ju stick i stäv med vad som stod i originalerbjudandet och låter väldigt mycket för bra för att vara sant...

Hej nej det har du rätt i! Det stod nog faktiskt inte så, utan stod bokning senast 31DEC12. Vet inte vart någonstans i tråden vi började ta det för givet.. letar men hittar inte. Så troligtvis fel av mig!

Låt mig påminna om vad det stod i erbjudandet

Just nu gör vi det enklare för dig att behålla ditt Guldkort! Du får trippla poäng* på alla dina flygresor med SAS mellan 1 januari och 15 mars 2013. Allt du behöver göra är att anmäla dig här och boka dina resor senast 31 december 2012.

Låt mig påminna om vad det stod i erbjudandet

Just nu gör vi det enklare för dig att behålla ditt Guldkort! Du får trippla poäng* på alla dina flygresor med SAS mellan 1 januari och 15 mars 2013. Allt du behöver göra är att anmäla dig här och boka dina resor senast 31 december 2012.
Kanske använder SAS IT Islamic calendar? :p Det är många år kvar till 2012...

Ja, jag påpekade att jag saknade 9000 poäng och inte hade någon mer resa än OSL-ARN inbokad innan 15 mars och fick då svar att det även gäller resor jag bokar nu.

Jag har inte fått några trippla statuspoäng för någon utav 14 legs bokade efter 31/12. 4 legs bokade innan 31/12 har prompt registrerats för triple qualifying, så innan jag får anledning att tro annat väljer jag att anta att serviceagenten hade fel och att det som verkar för bra för att vara sant...

Toppen