Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Ja, jo..Är dock tveksam till att det är så. Har inte fått för OSL-ARN-KLR-ARN-OSL som jag reste tidigare i februari, men å andra sidan fick jag ju 3x-poängen nu för en resa i januari. Detta gör mig ju lite osäker. Är nog bäst att ringa EB, så jag verkligen vet om det finns en chans att nå EBG utan att bränna 10k.

En sväng till Genève i eco över dan den 15 mars kanske? Via CPH finns pris 3192 sek, då klipper du 4000 (=12000) poäng, och är hemma igen med lite Toblorone till frugan lagom till middan. Dock är ju flyget 06:05 till CPH inte det roligaste..

Last edited:
Yes! Ringde kundtjänst nu och fick efter 5 minuters väntan det bekräftat att jag fram till 15 mars kan boka resor och få x3. Nu blir det många timmar på SAS hemsida. Genève lät helt okej. Berlin kostade 5 t/r.

Tack! Hittade Oslo - Barcelona nu på lördag till det löjliga priset av 2615:- NOK. Ger mig 4600 poäng x3.
11:05 - 14:30 3:25 OSL - BCN
15:20 - 18:45 3:25 BCN - OSL

Det låter väl bra?

Så man kan alltså boka idag och få trippla poäng? Gäller det allt man har flugit i jan/feb. Saknar mer eller mindre trippla för 75% av mina resor.

Sakta i backarna! Menar ni alltså att man kan boka i dag, resa senast 15 mars och sedan inkassera tripla statusgrundande poäng om man anmälde sig till kampanjen? Det går ju stick i stäv med vad som stod i originalerbjudandet och låter väldigt mycket för bra för att vara sant...

Toppen