Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Chattade med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om när de omtalade bonuspoängen dimper in. Beskedet var att poängen kommer när kampanjen är avslutad och det är tydligen lite olika från person till person. I mitt mejl stod det 15 mars, så det blir ett par månaders väntan.

Hej chattade också med kundtjänst idag, och fick 28 mars som sista dag då poängen sätts in. Fick också datum för giltiga bokningar som har efterlysts här i tråden, och enligt Anders på chatten gäller kampanjen för bokningar gjorda 14dec12 - 31dec12.

Hej chattade också med kundtjänst idag, och fick 28 mars som sista dag då poängen sätts in. Fick också datum för giltiga bokningar som har efterlysts här i tråden, och enligt Anders på chatten gäller kampanjen för bokningar gjorda 14dec12 - 31dec12.

Jag antar och hoppas att det ska utläsas som t.o.m. 31dec12? Har två bokningar på nyårsaftonen som jag gärna får poängen för. :)

Fick också datum för giltiga bokningar som har efterlysts här i tråden, och enligt Anders på chatten gäller kampanjen för bokningar gjorda 14dec12 - 31dec12.

Stämmer det så känner jag mig totalt lurad. Fick erbjudandet och för en ständig Silver var det varmt välkommet. Står ju bara "Allt du behöver göra är att anmäla dig här och boka dina resor senast 31 December 2012". Bokade en USA-resa typ 12:e. Missar jag Guld nu när jag är så jävla nära även i år så är det nog slutåkt med SAS för min del.

Är du säker på ditt bokningsdatum? Mitt mail kom 14 december, och det var också den första dagen som jag såg rapporter om erbjudandet på BC. Eller menar du att du redan hade bokat din resa innan erbjudandet kom och blev glad för att du tänkte att den skulle räknas?

Precis så! Resan var bokad några dagar innan. Så nu är man 8k poäng kort istället. Skulle nog mycket väl kunna nå dit ändå fram till sista april, men det är principen.

Jag tror inte du skall räkna med att få en resa som bokades innan erbjudandet kom godkänd som del av erbjudandet. När det gäller de allra flesta erbjudanden överallt, brukar det handla om det som görs i samband med erbjudandet. Annars skulle det vara omöjligt för SAS att någonsin ha det. Då skulle ju alla resor i oändligheten fram till 31/12 behöva räknas. :)

Förstår besvikelsen över det dock...

Fick in en resa T/R under kampanjen. ARN-CPH-TXL, för en månad sedan.
Har nu fått in extra baspoängen för CPH->TXL och CPH->ARN. Inväntar resterande poäng med spänning...

Nu ikväll upptäckte jag att poängen börjat trilla in. (Har suttit konstant med F5 de senaste dagarna) Just nu har jag 44665 baspoäng och det är enbart flygningar inom Skandinavien som har kommit in. Glädjande nog är även flygningar bokade via Wideroe inräknade. Trodde man var tvungen att boka via sas.se för att det skulle räknas.

Toppen