Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Jag antar att det inte går att kombinera dagens julkalenderslucka med detta erbjudande.

Typ ARN-CPH-AMS-CPH-ARN = 3000 poäng och att man sedan får x 3 poäng för denna kampanj och sedan x 3 för julkalenderskampanjen?

Jo det går att kombinera, den ena kampanjen ger dock x3 baspoäng där 2/3 av poängen enbart räknas som nivågrundande men man får inte milesen på kontot så man kan använda dom. Den andra kampanjen ger dig 1x baspoäng och sedan 2x extrapoäng, dvs 3x poäng som du kan nyttja.
Båda kampanjerna tillsammans blir då 3x poäng som räknas mot statushöjning och man kan nyttja 3x poäng totalt (där 2x är extrapoäng). Totalt får man med andra ord 3x poängen för båda kampanjerna tillsammans

Ni får ursäkta min förvirring.

I L-klass ger ARN-CPH-PEK t/r 10 000 poäng. Kombinerat med dessa två kampanjer borde resan alltså ge 30 000 baspoäng? För 5600 kr en helg i januari är det ju för bra för att vara sant. Eller är jag ute och cyklar?

Jag antar att man inte stannar airside i PEK, och att 2h30min inte borde vara problem om man måste ut och in igen. Kineserna börjar inte tjafsa?

Det verkar stämma i mina ögon i alla fall.
Du får i och för sig inte trippla poäng på sträckan ARN-CPH men det borde vara i närheten av de poängen du uppgav.

Man kunde ju flyga till HKG via BKK med SAS för 7500 kronor och få in massa poäng när erbjudandet var till BKK. Som basmedlem har jag för mig man kom upp i ca 35000 poäng på den resan.

Nu blir jag förvirrad. Har fått påminnelsemail från SAS om att jag anmält mig men texten är lite annorlunda. Nu är det något färre dagar och gäller bara vissa destinationer.

Du har registrerat dig för att få trippla poäng till en (eller flera) av destinationerna i EuroBonus julkalenderluckor. Erbjudandet gäller för resor som påbörjas 14 januari och avslutas senast 10 mars 2013 – så boka din resa nu! Poängen sätts in på ditt EuroBonus-konto efter avslutad resa.

Jag har inte fått något mejl om vilka kampanjer jag är anmäld till. Däremot så har jag funderat över hur SAS har koll på dessa?

Toppen