Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Du får ta med dig tre väskor istället för två, samt tillgång till de bättre Scandinavian /*Gold loungerna.

Jag ser inte heller så stor fördel med ett guldkort när man har Bussines biljett. Visst man får 25% mer poäng och tillgång till guld lounge men den loungen är inte så mycket bättre mer än att dom serverar starsprit om man vill ha en GT innan man går ombord. För min del kan jag vänta med denna GT tills jag sitter på planet. Maten i guld loungen är inte så mycket bättre än i andra loungen. Jag förstår inte riktigt vitsen med det matutbud man har i F kass loungerna och sedan få en bra måltid på flyget. Man kan ju inte mer än äta sig mätt. De andra fördelarna med EBG är bara småsaker som man ltt kan vara utan.
Slutsats, man får tillräckligt bra service om man reser på Bussines biljett.

Fick också detta mail under gårdagen. Har dock bara 6 segment ännu under den perioden, då jag ju kommer befinna mig 5 veckor på andra sidan klotet i jan-feb.
Fast jag kommer ändå klara EBG mha segment.

Inte fått något erbjudande. Har å andra sidan EBG i 1.5 år framåt. Om det fanns en EB platina eller liknande så hade det varit intressant. Nu kör jag intjäning på M&M ett tag framåt för SEN.

Jag har inte heller fått mailet, räknat från i går. Vanligtvis brukar det dyka upp för mig under sen natten, tidig morgon dagen efter. Räknat från det att någon här påtalar att dom fått något erbjudande.

Nåja, vill minnas att det var en pointbooster som tog tre dagar på sig att komma en gång

Det var väldigt nära att jag var tvungen att skriva in mig på "Stockholm fliermiles addicted rehab center", men höll ut.
Ville ju inte hamna med folk som flyger Ryainair och Norweigan. ;)

Jag undrar också hur logiken är. Jag har inte fått nån pointbooster heller, men julkalendern kommer varje morgon... :(

Toppen