Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

Petter

Medlem
Undra om någon fick: nu blir det lättare att behålla ditt EBP ..... :)
Själv behöver jag en resa Arn-ewr-arn för att bli EBG, tack SAS!
 

Alx

Medlem
Vad får dig att tro att alla medlemmar får erbjudandet?

Det som får mig att tro att alla befintliga aktiva medlemmar får det är att jag vet både EBB, EBS och EBG som har fått erbjudandet. Alla med varierande aktivitet på EB samt boendes i olika länder... Men visst kan jag ha fel... Frågan är bara hur SAS i så fall skulle ha gjort urvalet? :confused:

Att det tar SAS många timmar innan alla har fått massutskick utav mail är vare sig ovanligt eller särskilt konstigt.
 

taxvalp

Medlem
Jag har fått mejlet, men det har inte min fru som har samma status och nästan exakt samma resmönster senaste året.
 
Last edited:

Rotorman

Medlem
Tjohooo!!!

Har klickat på "Gå med" knappen.

Men behöver tips från er experter: sitter med EBS och 25 500 BP intjänade under min kval period som går ut sista juni.

Reser till o från Norge i jobbet en gång per månad så jag antar att jag kan klara EBG bara genom det och kanske slå till med en Economy Flex på en av leggarna för att komma upp i 50 000 BP.

Men har ni något annat coolare förslag? Jag utgår från GOT och skulle vilja ha tips på en bra pointbooster. Kanske en ekonomi som man kan up op:a till business? Förslag, idéer? Gärna en tripp som ordnar hela kalaset?

/Johan
 

Storsteffe

Medlem
Hmm hade tänkt skippa EB(M+) men nu blir man ju EBG på en trip över pölen och jag ska ju ändå i väg med sambon, blir bra med två guld i familjen om hon också får dealen. Känns dock lite för enkelt att uppnå status, det kommer ju att rasa in silver och guldmedlemmar känns det som.
 

Frostice

Medlem
Inget här heller, EBG och går ut 04/13.. Skulle passat som handsken då en tur till Peking är planerad i februari men inte bokad ännu...
 
Toppen