Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Inte fått mejlet. EBS. Kvalperiod jan-dec. Om jag får erbjudandet blir det nog 3-4 SAS-resor under perioden. Just nu lutar det åt AF istället - enbart pga pris. :(

Har fått mejlet. EBS med periodstart AUG. 37k nivåpoäng intjänade hittils och biljetter redan köpta för att klara guld till april.

Jeg har ikke fått. Er EBG. Mulig tilbudet kun er for Svenske medlemmer?

Siden dette er min første post: takk for ett meget bra nettsted som har vært til hjelp for meg i min reiseplanlegging!
Jeg skal love å bidra mer fremover hvis norsk tillates ;)

Inte fått, EBS 39000p just nu och kvalperiod som slutar sista mars. Räknar dock med att få ihop EBG.

Min sambo fick erbjudandet, hon är EBS med 33 000p.

Har jag missuppfattat någonting eller är det olika vilkor för olika medlemmar? I mitt mail står det att "Nu kan du få trippla poäng* på alla dina flygresor med SAS mellan 1 januari och 31 januari 2013.".

Var kommer 15 mars ifrån?

Och vad betyder egentligen detta: "Utöver din normala poängintjäning på resan ger vi dig dessutom dubbla nivåhöjande poäng, poäng som endast gäller för kvalificering till högre nivå"

Bokar jag exempelvis ARN-EWR som i M ger 8000 poäng så får jag alltså 24 000 poäng, varav 8000 är extrapoäng och 8000 är baspoäng som inte kan användas? Eller är jag helt bakom flötet här?

Jag har fått ett inofficiellt svar från Eurobonus som säger att det finns ett urval - alla kommer inte få erbjudandet - men att dom inte kan avslöja hur urvalet har skett.

Liknande urval sker varje vecka i olika former av kampanjer och målet är att stimulera dom som behöver stimuleras helt enkelt gissar jag.

Toppen