Senaste nytt

Trippla bonuspoäng på alla vistelser från 22 juni och hela året ut

Doctor-X

Medlem
Någon som fått bekräftelsemail på av-/bokningar från igår? Inte jag :(

Nope, fel i systemet enligt kundtjänst. Mailade platinum-supporten imorse och fick skriftliga bekräftelser på samtliga bokningar jag gjorde igår och att de var registrerade mot x3-kampanjen. Strular det i framtiden med att man ev. inte skulle få sina kampanjpoäng, kan man inte vara nog försiktig. Fick svar och bekräftelse inom 2h. Tycker det är lite dåligt att deras hemsida och bokningssystem är så skört.
 

Lukas2

Medlem
Haft problem med att boka hela dagen och nu verkar det åter igen inte gå och boka/hemsidan kraschar. Undra ifall de kommer förlänga kampanjen? Man kan ju hoppas iaf. så man kan och hinner boka in några fler nätter.
 

Brandten

Medlem
Efter 3 försök gick bokningen igenom inför kommande resa om 2v. Riktigt irriterande. Kanske lägga miljoner på appen istället för launchpartyt.
 

FF#1

Medlem
ja extremt irriterande att när man väl fått koll på när man ska boka så gick det inte att boka.
Vi ser vad som händer, kanske de förlänger?
 

intuition

Medlem

För dig som älskar det finstilta och punktlistor, så kommer det här:​

  • ...
  • Erbjudandet gäller inte bokningar som ändras efter bokningsdatum.
  • Erbjudandet gäller inte vid köp av presentkort eller hotellpass.

Texten om ombokningar brukar vara med och är tydlig. Men är det någon som har praktisk erfarenhet av att göra en ändring och vet om det är så i praktiken?

Jag har en bokning där jag skulle behöva lägga till en natt. Jag förväntar ju mig inte att få extra poäng för den andra natten, men det hade varit smutt om den ursprungliga natten fick enligt kampanjen.
Jo jag vet, jag kan ju bara helt enkelt boka en anslutande natt på en ny bokning. Med risk att jag får byta rum. Det första är en revenue-bokning och det andra blir en award.

Fast det kanske är det smartaste? Boka på en natt separat och kontakta hotellet och säga att jag har två bokningar och att de gärna får ge mig samma rum båda dagarna.
 

airac

Medlem
Texten om ombokningar brukar vara med och är tydlig. Men är det någon som har praktisk erfarenhet av att göra en ändring och vet om det är så i praktiken?

Jag har en bokning där jag skulle behöva lägga till en natt. Jag förväntar ju mig inte att få extra poäng för den andra natten, men det hade varit smutt om den ursprungliga natten fick enligt kampanjen.
Jo jag vet, jag kan ju bara helt enkelt boka en anslutande natt på en ny bokning. Med risk att jag får byta rum. Det första är en revenue-bokning och det andra blir en award.

Fast det kanske är det smartaste? Boka på en natt separat och kontakta hotellet och säga att jag har två bokningar och att de gärna får ge mig samma rum båda dagarna.
Båda bör gå bra. Säkraste kortet är absolut en till bokning. Jag har gjort så för att använda weekendpriser plus natten mot måndag/tisdag. Aldrig behövt byta rum, bara du mailar hotellet i förväg.

Hade ett rum på ett Clarion med denna kampanj. Senare erbjöd de samma rum till lägre pris. Mailade hotellet om de kunde matcha raten i min bokning. Det löste de för mig som Platinum, och jag fick tripla poäng utifrån nya raten.
 

Matore

Medlem
Båda bör gå bra. Säkraste kortet är absolut en till bokning. Jag har gjort så för att använda weekendpriser plus natten mot måndag/tisdag. Aldrig behövt byta rum, bara du mailar hotellet i förväg.

Hade ett rum på ett Clarion med denna kampanj. Senare erbjöd de samma rum till lägre pris. Mailade hotellet om de kunde matcha raten i min bokning. Det löste de för mig som Platinum, och jag fick tripla poäng utifrån nya raten.
Jag skulle absolut göra en till bokning. Risken är hög att du tappar de trippla poängen
 
Toppen