Senaste nytt

Trippla bonuspoäng på alla vistelser från 22 juni och hela året ut

Doctor-X

Medlem
s.gif


Fick mail nu ang. x3-poäng året ut. Grymt, men nu gäller det att ha framförhållning :)
 
Så länge du inte tänkt köra en prepay bokning så räcker det ju att kortet kommit tills du väl ska checka in och betala.
Tänkte köra Prepay for att nyttja trippla poäng på kortet (för köp hos Strawberry) som gäller fram till 31 Juli, själva vistelsen är dessvärre första veckan i Augusti. Annars helt riktigt!
 

airac

Medlem
Tänkte köra Prepay for att nyttja trippla poäng på kortet (för köp hos Strawberry) som gäller fram till 31 Juli, själva vistelsen är dessvärre första veckan i Augusti. Annars helt riktigt!
Köp presentkort. Du kommer behöva maila kundtjänst dock för att få poängen justerade (du får poäng som för ett vanligt internetköp om inget har fixats sedan mars).
 
Duktig poängfest överallt. Trevligt, men undrar vilken impact det får på tillgången på bonusnätter (vilken jag upplevt som väldigt god hittills).

Själv hoppas jag bara på att poängfesten ska nå Coop’s växlingskurs snart. Var längesedan nu…
 

Doctor-X

Medlem
Duktig poängfest överallt. Trevligt, men undrar vilken impact det får på tillgången på bonusnätter (vilken jag upplevt som väldigt god hittills).

Själv hoppas jag bara på att poängfesten ska nå Coop’s växlingskurs snart. Var längesedan nu…
Så länge man är platinum, är ju tillgängligheten sällan ett problem. Sen tror jag att det är få (vi är en udda skara på BC) som bokar massa nätter när det är kampanjer som denna som endast är en dag. Medelmedlemmen hos Strawberry samlar säker lite nätter här och där. Tycker aldrig jag ser andra deras brandade kreditkort när jag bor på hotellen.
 
Last edited:
Planerade att boka övernattningar i september, men verkar vara "utvalda" månader som är bokningsbara. Samt att dom verkat pusha för vissa månader genom att lägga in dessa dubbelt :rolleyes: (på hemsidan)
IMG_20230607_182439.jpg
 
Toppen