Senaste nytt

Trippla bonuspoäng på alla vistelser från 22 juni och hela året ut

Sen tror jag att det är få (vi är en udda skara på BC)
Jag har så svårt att förstå varför det är så. Bloggar lite om bonus och har nämnt lite om det på jobbet, så när en kollega sa (när hon läst ett inlägg om Strawberry) att hon signat upp deras MC så tyckte man ju det var lite kul.

Men det visar sig att hon valde kortet för att "jordgubben var så fin" :rolleyes:

Så ja, man är nog lite udda. Känner ingen IRL som bryr sig nämnvärt.
 

Jolibee

Medlem
Nån som vet om dessa också gäller om man gör om man gör en bokning med sommarpasset eller om det bara gäller "vanliga" bokningar.
 

Brandten

Medlem
Oh, hoppas Strawberry-kortet ligger i brevlådan och väntar när jag kommer hem imorgon.
Det behövs väl inte? Är väl inte poäng på betalkortet utan på vistelsen? Kanske tolkar mailet fel.... :)


För dig som älskar det finstilta och punktlistor, så kommer det här:​

  • Gäller endast för bokningar som görs mellan kl. 00:01 den 7 juni och 23:59 den 8 juni 2023. För boendeperiod mellan 22 juni och 31 december 2023, med sista utcheckningsdatum 31 december.
  • Gäller endast bokningar gjorda på vår hemsida eller app.
  • För att bonuspoängen ska registreras måste du vara inloggad på din medlemsprofil när du gör bokningen.
  • Poängen får du efter utcheckning. Innan dess ser du enbart den ordinarie poängsumman.
  • Erbjudandet gäller alla webb- och appbokningar på alla rumstyper på alla Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Collection® Hotel, Clarion Hotel® och fristående hotell, förutom Copperhill, Farris Bad, Kämp Hotel, Icehotel, Lily Country Club, Sommerro, St George, Strömstad Spa & Resort och Yasuragi.
  • Erbjudandet gäller inte bokningar som ändras efter bokningsdatum.
  • Erbjudandet gäller inte vid köp av presentkort eller hotellpass.
 

Doctor-X

Medlem
Ett tips när ni bokar (kanske inte om man gör många osäkra prel. bokningar - då det kan uppfattas som missbruk) är att köra dubbel dipp via SAS onlineportal.
 

Lukas2

Medlem
Otroligt segt att boka nu på förmiddagen... Verkar vara högt tryck...

Nu går det inte boka...
Screenshot_20230608_104255_Strawberry.jpg
 
Toppen