Senaste nytt

Trafikvarningstråden

TjrsTapis

Medlem
Har någon nån erfarenhet från Dublin på senaste tiden? Och fast track för SAS där? (om det även finns, verkar som att alla kan köpa in sig till fast track på Dublin enligt hemsidan, vilket i dessa tider urholkar det rätt rejält...)
 

011430121

Medlem
Har någon nån erfarenhet från Dublin på senaste tiden? Och fast track för SAS där? (om det även finns, verkar som att alla kan köpa in sig till fast track på Dublin enligt hemsidan, vilket i dessa tider urholkar det rätt rejält...)
Om du vill ha svar skall du flytta inlägget till en mer anpassad rubrik
 

Lagerman

Medlem
Har någon nån erfarenhet från Dublin på senaste tiden? Och fast track för SAS där? (om det även finns, verkar som att alla kan köpa in sig till fast track på Dublin enligt hemsidan, vilket i dessa tider urholkar det rätt rejält...)
Jag flög DUB-ARN i onsdags förra veckan. Flög i Go men som Diamond och hade då tillgång till Fasttrack vilken passerades på ca 3 min. Väl igenom var det sedan knökfullt med folk. Lite OT men Loungen som man har access till via Prioritypass var full med kö och principen en in, en ut.
 

011430121

Medlem
Milano har haft många inställda flyg runt lunch idag
De som var bokade ARN-LIN och även returen fick SMS/Mail igår kväll om att flygningarna var inställda
Hade en fd. kollega som fick sin resa till LIN inställd, en annan fd. kollega fick sin retur inställd.
Naturligtvis så hörde de av sig om ev. ersättning, men jag informerade att de inte kommer att få något eftersom alla flyg är inställda så är det inte någon ide att söka
Jag vet inte om det var strejk eller något annat.

Hittade anledningen
Milan airport chaos: Hundreds of flights GROUNDED as strike sparks travel nightmare | World | News | Express.co.uk
 
Last edited:
Toppen