Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

Agehall, kan du "äga" en uppdaterat förstasida här med anmälningslista eftersom du startade tråden?

Jag ska försöka. Jag har dock tokmycket jobb inför nästa veckas mässa i Berlin, så bli inte oroliga om jag i princip är borta från BC tills på torsdag. Får se om jag har möjlighet att dyka upp på forumet innan dess.

Vi lär ju vara ett gäng som åker Arlanda express och det kostar ju bara 120 kr / person om man är 4 st.

Vi får ta och synca det där också. Men det kanske vi kan lösa genom att bara bestämma en tid då vi träffas på centralen och sedan får de som vill dyka upp?

Vi får ta och synca det där också. Men det kanske vi kan lösa genom att bara bestämma en tid då vi träffas på centralen och sedan får de som vill dyka upp?

Då vi ska vara i loungen på Arlanda 08:30 så kanske typ en timme innan är en lagom tid, det går ett tåg 07:35 så det kanske passar bara att åka med det?

Vad sägs om 07:30 senast inne i deras biljetthall, vid dörren som går mot spår 1 & 2 samt taxibilarna?

Jag flyttar in på Radisson Sky City på fredag och flyttar ut på söndag eftermiddag.
För och efter champagne finns tillgängligt. :) Men hakar nog också gärna på in till centrala Fjollträsk på lördagkväll.

Då vi ska vara i loungen på Arlanda 08:30 så kanske typ en timme innan är en lagom tid, det går ett tåg 07:35 så det kanske passar bara att åka med det?

Vad sägs om 07:30 senast inne i deras biljetthall, vid dörren som går mot spår 1 & 2 samt taxibilarna?

Shit pommes. Ska vi vara där så tidigt!? Då får jag nog överväga att ordna alternativ transport till ARN... Kommer knappast orka ta mig in till city så tidigt.

Jag som gilla mat, hänger gärna med, efterfest är inget för mig men nattat ....
Hälsar Jan

Akta dig - vi är sjukt trevliga och det blir lätt senare än man tänkte sig.. ;)

Toppen