Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

mry

Medlem
Vi bor på Radisson Blu Royal Viking så centralt i Stockholm kan ju vara lämpligt för oss så kommer nog att närvara om ni bokar något på kvällen. Känns som att det är upp till oss att fixa detta Martin har så det räcker med resten av eventet antar jag ;)
 

agehall

Medlem
Ja. Det känns som att efterfesten blir lite mer inofficiell. Något ska vi väl kunna hitta på...

Jag tror att det här, precis som vanligt när vi gör saker, kommer att bli sjukt kul. Kan det inte vara slutet på oktober snart..?
 

sembl

Medlem
Frågan är om vi ska dricka skumpa, cocktails eller öl på efterfesten i sthlm ? För då blir det olika ställen i så fall beroende på vad vi är sugna på.

Dessutom lönehelg så då är det massa turister ute.
 

fcx

Medlem
Finns det inget mer "kreativt" ställe än Stockholm city när vi ändå kommer från ARN? Utekväll i Uppsala? Finns ett nybyggt radisson blu med låg helgbeläggning precis vid centralen...

Vet inte om man kan "boka bord" på en hotellbar men både Hilton och Clarion på söder skulle väl annars passa våra syften.
 

fcx

Medlem
Kan inte alla som är intresserade av efterfest i Stockholm svara i tråden så att vi vet hur stor grupp vi talar om, och skriv även att det är just Stockholm.

Personligen så kommer jag på efterfest i Stockholm
 

agehall

Medlem
Jag har nog tänkt mig komma på efterfesten. Det är ju dock lite jobbigt att det är lönehelg... Det ställer alltid till saker och ting.
 

Senator

Moderator
Jag tycker vi bokar upp en middag klockan 20:00 på något enklare ställe och börjar så. Sedan skulle vi kunna förvarna någon bra bar att vi kommer 22:00. Tror garanterat Björnström fixar bra plock till oss under dagen, men lite riktigt mat skulle nog sitta bra.

Vad sägs?
 
Toppen