palmen
Moderator
Nej, lite världsvan är man och tog med en flaska vatten i alla fall. Alla andra i kön var utan dryck... Tur man gick på toa innan1h40 min är inte OK.
Nej, lite världsvan är man och tog med en flaska vatten i alla fall. Alla andra i kön var utan dryck... Tur man gick på toa innan1h40 min är inte OK.
De sa att det bara var nya pass som behövde gå manuellt istället för maskinernaVad gäller om man har ett "gammalt" pass, dvs haft ett ESTA som gått ut och därmed skaffat ett nytt ESTA för samma pass? Är man tvungen att stå i kön eller kan man gå till automaterna? Någon som vet?
Fick en utskällning för jag inte hade pass och immigration form i handen. Tydligen är det jag som håller upp kön för att jag inte är redo... Fick bita mig hårt i tungan för att inte säga något tillbaka om att jag inte behöver visa dessa närmsta 2h...
Jo jag är rädd för det, men man vet aldrig, ibland blir barnfamiljer särbehandlade på ett positivt sätt. Dock är CBP inte kända för att vara varken flexibla eller positiva@RickardG det lär väl vara samma som att de inte aldrig passerat tidigare och därmed måste stå i kön. :<
Ser INTE fram emot min entry i slutet av månaden på nytt pass... [På LAX med SAS-kärran]De ropade efter alla från ANA och Japan Airlines. Helt plötsligt var det 20 stycken från dessa flighter som fick gå förbi alla.
Var igenom efter 1h40min. Fanns ingen info om var sas bagaget hade kommit, visade sig att allt var avlastat och stod på golvet vid ett av banden.
Ingen kul immigration det här, nu har jag iaf varit inne med nya passet så lär gå fortare nästa gång förhoppningsvis.
Kan säga att de tog 0 hänsyn till barnfamiljer igår. Hade inte passet passerat in tidigare var det bara att köa. ORD har jag dock aldrig varit med om detta kaos, kanske annorlunda nu med nya ankomsttiden dock.Jo jag är rädd för det, men man vet aldrig, ibland blir barnfamiljer särbehandlade på ett positivt sätt. Dock är CBP inte kända för att vara varken flexibla eller positiva![]()