Valley
Medlem
Självklart Hemi!
Eller självklart och självklart, Cummins hade ju funkat det också...Osäker dock om de fortfarande levererar till Dodge?
Självklart Hemi!
Eller självklart och självklart, Cummins hade ju funkat det också...Osäker dock om de fortfarande levererar till Dodge?
Gällande tjänstebil så blir det ju ofta en kamp mellan, "ska man välja motor eller utrustning" till bilen, samt vilken utrustning man måste sondera bort.
, blir den kampen för jobbig så är det ju lika bra att köpa en bil privat som jag själv gjorde.![]()
Självklart Hemi!
- Eftersom det är en pick up. Får man in den som ren firmabil då ?
I synnerhet som egenföretagare.
Eh grattis - I guess. Men från BMW och Passat till en stor pickis, vad har jag missat?Som sagt, tack alla för svar.
Nu blev det dock ingen tjänstebil/förmånsbil.
Kritade idag på för en ny Dodge Ram Sport istället, kändes enklare och faktiskt bekvämare... Och i slutet billigare.
Grattis till mig och regeringen....
(Okynnes)körde en sprillans ny Dodge Ram med hemi förra året - med avstängd anti-spinn är det hysteriskt underhållande.Självklart Hemi!
Eh grattis - I guess. Men från BMW och Passat till en stor pickis, vad har jag missat?![]()
@Valley Tror du tomten och tand feen också???Då skall det bli slutprutat hos MB har de tänkt. MB centraliserar sin nybilsförsäljning och påstår sig lämna samma pris för alla oavsett vem man är hos.
Mercedes i Sverige inför fasta priser på nya bilar - DN.SE
Tror vi då att priserna omgående sänks med ca 10% ?
Då fan att de tar bort glädjen med att handla bil.