Dreamliner
Medlem
Nu förstår jag inte. Jag skulle se det som otur om jag fick betala soppan skälv.Tur ma
Tur man betalar soppan själv!
Nu förstår jag inte. Jag skulle se det som otur om jag fick betala soppan skälv.Tur ma
Tur man betalar soppan själv!
Hur fungerar det hos BMW, fjärr eller app? Finns det ngt som liknar "körjournalen" som oncall har? Jag har ett år kvar till byte och man har ju vant sig vid att aldrig sätta sig i kall bil efter fyra år med oncall. När jag bytte sist, för två år sedan erbjöd Audi bara fjärr och jag tror det kostade ca 17k mot ca 10k i Volvo. Minns ej vad BMW erbjöd då. Tyvärr är det först senaste halvåret som oncall fungerat klanderfritt för mig. Klockren funktion men så många gånger jag svurit över den appen...Funktionen är toppen. Använt BMW's motsvarande i många år.
Hur fungerar det hos BMW, fjärr eller app? Finns det ngt som liknar "körjournalen" som oncall har? Jag har ett år kvar till byte och man har ju vant sig vid att aldrig sätta sig i kall bil efter fyra år med oncall. När jag bytte sist, för två år sedan erbjöd Audi bara fjärr och jag tror det kostade ca 17k mot ca 10k i Volvo. Minns ej vad BMW erbjöd då. Tyvärr är det först senaste halvåret som oncall fungerat klanderfritt för mig. Klockren funktion men så många gånger jag svurit över den appen...
Volvo on call är en fantastisk funtion ihop med värmare. Jag har hört av en kund att kostnaden inte är förmånsgrundande enligt hans Volvosäljare, min Volvosäljare får inte fram något. Någon här som kan bekräfta detta på ett sätt som håller mot skatteverket som jag kan använda mig av.
Bilhandlaren lär inte vara rätt forum.Vi har rotat i detta och pga att Volvo on call inkluderar körjournal så är det ok att reducera förmånsvärdet enligt värde för detta. Volvohandlaren har sagt 4KSEK för detta så det går vi på .
Jag tolkar inte inlägget som att det är bilhandlaren som sagt att det är ok...Bilhandlaren lär inte vara rätt forum.
Ring SKV
Vi har haft kontakt med SKV och det är värdering av körjournal som kan reducera förmånsvärde. Värdet på körjournal på Volvo on call har Volvohandlare värderat till 4KSEK och det är det vi kommer gå på.Bilhandlaren lär inte vara rätt forum.
Ring SKV
Skall det bli en röd eller en metallic?
Mugghållarna där de skall sitta och korrekt fyllt tillbehör så du får nytta av hållarna.
Visa bifogad bild 44341
Och kontoret. Det flyttar jag till bilen
Visa bifogad bild 44342