SAS_CPH_Lounge
Medlem
Själv har jag bytt ned mig till 19 också 
Då var jag och hämtade ut den här idag.
30 mils körning hem och nu på däckverkstaden för omläggning till sommardäck och förvaring av vinterdäcken.![]()
Snygg, riktigt läcker i den färgen!Då var jag och hämtade ut den här idag.
30 mils körning hem och nu på däckverkstaden för omläggning till sommardäck och förvaring av vinterdäcken.![]()
Ja, vi pratade lite, jag och säljaren, och då skulle han visa upp 7-serien men den var nog chefen ute och åkte med, sa han.Riktigt, riktig snygg.
Och så har du ju varit på Autowåx
Då kanske vi gick förbi varandra i dörren. Var där och kikade på deras cab och passade på att få en första provkörning av 7-serien
Ja, dom satte på vinterdäcken igår och jag tänkte vara duktig och köra dom till 1 april men när jag lämnade in dom på däckhotellet så kände jag att det vore trevligt att slippa åka tillbaka dit om en vecka.Snygg, riktigt läcker i den färgen!
Visst är det en alldeles speciell känsla när sommarsulorna åker på![]()
Ja, vi pratade lite, jag och säljaren, och då skulle han visa upp 7-serien men den var nog chefen ute och åkte med, sa han.
Var där vid 11 och åkte vid 12.![]()
Vem av dem handlar du av ?Ja, vi pratade lite, jag och säljaren, och då skulle han visa upp 7-serien men den var nog chefen ute och åkte med, sa han.
Var där vid 11 och åkte vid 12.![]()
Der är vår nu. Iallafall i Skåne. Hade mitt traditionella besöket av tranorna ute på åkern förra veckan. Å nu flög en Sas 340 förbi - det är Vårtecken om nåttJa, dom satte på vinterdäcken igår och jag tänkte vara duktig och köra dom till 1 april men när jag lämnade in dom på däckhotellet så kände jag att det vore trevligt att slippa åka tillbaka dit om en vecka.
Och just att den inte var silver eller vit var en stor fördel.
Den blå har jag länge velat ha.![]()