Tyvärr inte.jolmic skrev:Har någon av er bott på Wyndham Dubai Marina?Klicka för att utvidga...
Det verkar som man fortfarande har tillgång till stranden:segra skrev:Hej,Jag har bott på JET och det var helt ok. Det bästa då (Inte nu längre) var att man fick fri tillgång till strandenvid Burj Al Arab mfl Jumeirah hotell och den stranden är IMHO bästa stranden i Dubai. Hotellet i sig ligger bra för utflyktermen avstånden i Dubai är inte så stora så det spelar ingen större roll var man bor om man nu inte väljer någotsom ligger helt off. De andra hotellen känner jag inte till.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Det verkar som man fortfarande har tillgång till stranden:Beach Access at Jumeirah Emirates Towers | JumeirahOch även gratis inträde till vattenlandet Wild Wadi Waterpark.Klicka för att utvidga...
Blir inte riktigt klok på detta. På hemsidan står det tillgång till Jumeirah's private beach och inget om the Palm eller Zero Gravity.segra skrev:Tyvärr är det inte "rätt" strand utan en beach club på/vid The Palm man får tillgång till, om de nu inte ändrattillbaka. Jag har för mig att de ger dig tillgång hit:The Beach : Zero Gravity… A DAY TO NIGHT OASISmen de vill inte skylta meddet verkar det som.Klicka för att utvidga...
Kontaktade hotellet och det är stranden på Jumeirah Beach Hotel som man har tillgång till när man bor på Jumeirah Emirates Towers Hotel.Samosaguas skrev:Blir inte riktigt klok på detta. På hemsidan står det tillgång tillJumeirah's private beachoch inget om the Palm eller Zero Gravity.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Kontaktade hotellet och det är stranden på Jumeirah Beach Hotel som man har tillgång till när man bor på Jumeirah Emirates Towers Hotel.Någon som besökt stranden och kan berätta hur den är?Klicka för att utvidga...
Magnus_K skrev:Sheraton Grand och Le Meridien ligger nära DXB.Så flyger man dit så är det ju enkelt.Finns en trevlig resturang på Sheraton Grand också.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Kommer med största sannolikhet åka till Dubai med min far i slutet på mars och letar nu hotell. Har tidigare bott på Le Royal Meridien och Grosvenor House (bägge vid marinan / The Walk), men de är lite över vår budget den här gången.Är antingen inne på att prova ett helt annat område eller att hitta ett hotell med privat strand vid förslagsvis marinan.Hur är Deira? Kanske kul att bo i gamla delen av Dubai ifall man hittar ett hotell med bra pool?Festival City känns lite off? Downtown känns lite för trist?Är det svårt att nyttja stranden / bada i havet ifall man inte har hotell med privat strand?Min far är dock nog mest intresserad av att ha närhet till stranden. Har dålig koll på exakt vilka hotell som har beach access? Nån shuttle-liknande lösning som Grosvenor House har kan vara intressant.Maxpris: 2500:- / natten.Klicka för att utvidga...
segra skrev:Sheraton Jumeirah Beach Resort 890 AED/n? Ca 2200 Ske/n. Då har ni ju direktaccess till både strand och marinan. Inte världens roligaste hotell men....Klicka för att utvidga...
Direktorn skrev:Har bott 2ggr på Sofitel Jumeirah. Bor gärna där igen. Nära och enkelt att gå till stranden.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:Ligger lite över (3062:-/natten via Hotels) på våra datum (26-30/3), men kan kanske funka. Tack!Klicka för att utvidga...
segra skrev:Jag kollade på spg.com och fick priset 890AED/n från 25/3-1/4. Ska själv till Dubai dessa datum och har bokat GH i Premier rumKlicka för att utvidga...