Senaste nytt

[Tips] Hitta Star Alliance award biljetter med ANA tool

RickardG

Medlem
Kollade upp några flighter på andra sträckor som skulle fungera och där det fanns tillgänglighet som Saver Award men icke, det fanns inget för EB där heller.

Det finns undantag, t.ex. Flyg med Aer Lingus visas som saver award men går inte att boka med EB. Har du ett exempel?
 

Jonas H

Medlem
Pratade du svenska med agenten? Isåfall var det inte Tallinn.
Svenska utan någon brytning alls så jag tror jag pratade med någon här hemma. Å andra sidan har jag för mig att jag pratat svenska med någon i Tallinn en sen kväll vid ett tidigare tillfälle.
Det finns undantag, t.ex. Flyg med Aer Lingus visas som saver award men går inte att boka med EB. Har du ett exempel?
Det var till San Diego med SK och UA via LHR och IAD (samt tillbaka från LAX med UA och SK via LHR men så långt kom vi aldrig).
 

karho

Medlem
Jag har lyckats glömma:
1. Mitt lösenord till ANA Web, och
2. Vilket telefonnummer jag registrerade (eller snarare i vilket format).
För att få hjälp står det att jag måste kontakta service center, men jag hittar bara telefonnummer, ingen mailadress el kontaktformulär. Är det någon som sitter på en epostadress till ANA Milage Club Service Center? Tack i så fall.
 

bnr

Medlem
Har den senaste tiden fått "(Error Code:E_G02F25_0002)" - Någon annan som har samma problem?
Information
  • We apologize as the line is busy or we are currently performing maintenance. Please try again later.

    If you are seeing this message repeatedly, please contact ANA. (Error Code:E_G02F25_0002)
 

adhoc76

Medlem
Har reggat mig på Ana Sky Web och sökningen fungerar perfekt. Men när man har valt det sista leget så får jag hela tiden detta meddelande:
Nån som har nån idé om varför?
Skärmavbild 2016-03-12 kl. 11.31.03.png
 

Impendill

Medlem
Hej

När jag söker flighter via Ana Tool så har jag inte riktigt kommit underfund med vad som går att boka med EuroBonus-poäng.

Tar detta som exempel; jag söker London - Tokyo i First och får upp detta:

Skärmavbild 2016-04-14 kl. 09.54.56.png


Hur vet jag vilka ANA-flighter som går att boka med EuroBonus?
 

Elberto

Medlem
Hej

När jag söker flighter via Ana Tool så har jag inte riktigt kommit underfund med vad som går att boka med EuroBonus-poäng.

Tar detta som exempel; jag söker London - Tokyo i First och får upp detta:

Visa bifogad bild 51375

Hur vet jag vilka ANA-flighter som går att boka med EuroBonus?

Mitt tips är united.com
Själv har jag hittad alla mina sista NH flights via united. Tycker det är smidigast, mycket bättre än ANA toolet.
 
Toppen