Senator
Moderator
BOG och BOS har 6 stolar på onsdag. DTW på torsdag. ORD från MUC har släppt 4 platser om 14 dagar. Så noll är det inte.Det var till BOG 8 stolarmen även MEX har bra tillgång
BOG och BOS har 6 stolar på onsdag. DTW på torsdag. ORD från MUC har släppt 4 platser om 14 dagar. Så noll är det inte.Det var till BOG 8 stolarmen även MEX har bra tillgång
Jo sant. Det där är MUC-PEK, verkar som de rätt ofta släpper på den.
Jo sant. Det där är MUC-PEK, verkar som de rätt ofta släpper på den.
Brukar tillgången till BOG & MEX vara god framåt Februari "normalt sett "?
Sydafrika är oftast svårt (året runt) ?
Hej hej.Lånar tråden lite på samma ämne!
Jag och tjejen har bokat med AMEX 2-4-1 via sas egna hemsida. Vi flyger business från Frankfurt till Bogota 13 november och hem igen 27 november. Som jag förstår det så kan det dyka upp platser i first class sista 14 dagarna. Det är fortf lite off season och mitt i veckan så hoppas det ska dyka upp två st!
Det är inte så ofta jag pysslar med detta men har två frågor:
1) hur ser man enklast om det släpps 2st platser i first class för eurobonus?
2) hur gör man rent praktiskt för att uppgradera till first class när det är poäng och 2-4-1 voucher? Grundbokningen gjordes direkt via sas.se Måste man ringa in eller kan man göra det själv online?
Tack på förhand!![]()
Lufthansa First brukar gång bra att söka via Uniteds sidaLånar tråden lite på samma ämne!
Jag och tjejen har bokat med AMEX 2-4-1 via sas egna hemsida. Vi flyger business från Frankfurt till Bogota 13 november och hem igen 27 november. Som jag förstår det så kan det dyka upp platser i first class sista 14 dagarna. Det är fortf lite off season och mitt i veckan så hoppas det ska dyka upp två st!
Det är inte så ofta jag pysslar med detta men har två frågor:
1) hur ser man enklast om det släpps 2st platser i first class för eurobonus?
2) hur gör man rent praktiskt för att uppgradera till first class när det är poäng och 2-4-1 voucher? Grundbokningen gjordes direkt via sas.se Måste man ringa in eller kan man göra det själv online?
Tack på förhand!![]()