Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Ja exakt, det är det jag är mest sugen på och därför jag fortfarande avvaktar... Alternativet IAD-MUC är min backup då det verkar släppas många platser där.

En helt OT fråga, men hur är det med ESTA, jag har inget idag och har påbörjat en ansökan. Behöver dock uppge adress och kontaktuppgifter (till hotell?) i USA, vilket jag ju inte vet eftersom jag inte vet destination ännu. Men detta begränsar mig ju till att inte kunna hoppa på t.ex. en flight nästa dag då jag behöver ha ESTA klart innan avresa utan jag får leta några dagar framåt hela tiden. Finns någon workaround?
Fyll i valfritt hotell där du tror du ska bo på ESTA.

Det kommer högst troligt släppas upp en del Boston nu under veckan som kommer då många flighter är osålda i First (eller var det åtminstone tidigare idag).

Fyll i valfritt hotell där du tror du ska bo på ESTA.

Det kommer högst troligt släppas upp en del Boston nu under veckan som kommer då många flighter är osålda i First (eller var det åtminstone tidigare idag).
Inget problem vid immigration om jag uppgett ett hotell i Washington men landar i Boston alltså?
Tack för tipset om Boston!

Hej,

ringde precis in för att boka LH F, tvärstopp på första 2 agenterna, hänvisar till 72h bokningsregel som infördes 11/7....

surt...får se om jag orkar ringa in igen....
Vad är det för regel och vem har infört den?

Jag ändrade precis i en *A bokning jag gjorde igår, dock med thai airways

Toppen