Senaste nytt

Tillgång till partnerlounges från och med 1 September

Jag hoppas VERKLIGEN att vi får tillgång till Delta One Lounge. Bokade resa i december via JFK uteslutande för att testa den loungen…

Om LATAM och Korean Air har tillgång borde väl i alla fall finnas en chans för SAS.
@Soetflyg Besökte du Delta One Lounge på JFK i december? Flög du vidare med SAS därifrån?
Funderar på om jag kommer in då Delta One Loungen verkar ligga i terminal 4 och SAS verkar avgå från Terminal 1.
Någon som vet hur läget är och kan tips vad man ska tänka på? Flyger på Businessbiljett och är EBG x 2 och en EBS i sällskapet.

Någon uppdatering gällande loungetillgåmg på MXP, reser SAS go och har EBD? Om man har tillgång - hur många får man gästa in?
Tillgång till fast track?

Någon uppdatering gällande loungetillgåmg på MXP, reser SAS go och har EBD? Om man har tillgång - hur många får man gästa in?
Tillgång till fast track?
SAS hemsida säger att MXP erbjuder lounge (T1 - Monteverdi lounge) och fast track för Plus och EBG/EBD.
Gästande oklart, men pga att loungen är 3:e part så tror jag max +1 gäst med din status.

Kom in på loungen Sala Monteverdi på MXP utan problem, fick dessutom gästa in två familjemedlemmar :) Loungen i sig var dock inte så mycket att hänga i granen

Hur är det med lounge i Warszawa om man flyger LOT men bokat med SAS? Har man lounge då som EB Gold? Kanske ska försöka lägga till Senator status istället om det går för det borde ge lounge och fasttrack med LOT? Blir bara snurrig när jag läser på sas websida och förstår inte om eb status gäller även på flyg med LOT bokat som SAS?

Hur är det med lounge i Warszawa om man flyger LOT men bokat med SAS? Har man lounge då som EB Gold? Kanske ska försöka lägga till Senator status istället om det går för det borde ge lounge och fasttrack med LOT? Blir bara snurrig när jag läser på sas websida och förstår inte om eb status gäller även på flyg med LOT bokat som SAS?
I ekonomi? Det är utförande bolag och status i den alliansen som gäller. Visa ditt senatorkort så kommer du in i loungen.

Toppen