virablåtira
Medlem
Enligt listan är det T1 som gäller för lounge i PVG, hoppas SAS flyttar dit då dom i nuläget utgår från T2
Jag tror på förstnämnda, åtminstone initialt med tanke på 1 September som datum. Därav osannolikt att Helsingfors kommer vara med.Ja, men frågan jag försöker få klarhet i är ifall det är tredjepartslounger där det funnits loungetillgång tidigare genom allianssamarbeten och de täcker upp rumpan genom de här avtalen eller om det faktiskt är ett intresse av att få nya lounger.
I Tallinn blev jag insläppt 2019 men nekad 2021. SAS verkar lägga till och ta bort partners lite titt som tätt och Tallinn verkade få ryka.Har SAS loungetillgång i Helsingfors och Tallinn idag?
I Paris försvinner den ju i samband med flytten.
SAS tog bort alla kontraktslounger 2017, så när du kom in 2019 måste det varit ett undantag eller så flög du inte med SAS.I Tallinn blev jag insläppt 2019 men nekad 2021. SAS verkar lägga till och ta bort partners lite titt som tätt och Tallinn verkade få ryka.
Nej, det verkar mer som att nån har råkat trycka på publicera i webbpubliceringsverktyget lite för tidigt.Kan det verkligen stämma att:
- SAS kommer ha en egen lounge i Warsawa?
- Tillgång Lufthansas lounger i Frankfurt? Här har ju AF en egen lounge.
- Tillgång till Brussel Airlines The Loft in Bryssel?
- Tillgång till Lufthansas lounge i Milano?
Kan det verkligen stämma att:
- SAS kommer ha en egen lounge i Warsawa?
- Tillgång Lufthansas lounger i Frankfurt? Här har ju AF en egen lounge.
- Tillgång till Brussel Airlines The Loft in Bryssel?
- Tillgång till Lufthansas lounge i Milano?
Om inte det sker med någon slags internt stöd från AFKLM. De kanske vill se en SkyTeam lounge där och kom fram till att det skulle vara ett bra tillfälle.- Nej, att SAS skulle öppna en egen lounge i WAW är osannolikt.