Exakt. För att de kan bokas genom FB men inte genom EB.ahh ok,
Är det så här det ska se ut:
Varför kommer inte alla VS flighter upp?
Visa bifogad bild 158967
Edit: @stopover hann före.
Exakt. För att de kan bokas genom FB men inte genom EB.ahh ok,
Är det så här det ska se ut:
Varför kommer inte alla VS flighter upp?
Visa bifogad bild 158967
Tack bästa!Noterar att du också gör breda sökningar, och således söker på redan gjorda sökningar. Här finns en guide för hur man gör sökningar, och hur det fungerar:
![]()
Broad Searches: Full Guide
If you lack inspiration for your next travel destination and wonder what other popular places our users consider burning their points at, don’t worry; we’ve got you covered. AwardFares saves the results from recent searches across different users and lets you easily explore what’s hot.blog.awardfares.com
Du söker ju fel....Vad härligt att ni är inne på exakt samma ämne som jag brottas med just nu. Awardfares visar massa platser som inte finns hos SAS för mig.
Se bilderna. Enligt awardfares finns sju (!) platser i biz. Men när jag vill boka hos SAS finns bara ekonomi.
Någon awardfares-expert som kan förklara för mig?
Aha nej menade hos SAS, ibland blockas resor ut pga married segments och annat. Så har du också en hemresa som inte syns på din bild från SAS-sökningen, så kan det vara därför business-biljetterna inte syns.Jaha, tack så mycket. Ja, jag sökte till Tokyo-området för att jag vill resa hem från Narita. Se bild. Men det är en open jaw kommer jag på nu ja, och då måste jag ringa in för att boka?
Aha nej menade hos SAS, ibland blockas resor ut pga married segments och annat. Så har du också en hemresa som inte syns på din bild från SAS-sökningen, så kan det vara därför business-biljetterna inte syns.
Nu ser jag, får inte heller upp om jag söker ARN-TYO. Så blir skillnad om man söker till HND, trodde inte det skulle spela någon roll.