Har du valt att visa endast Eurobonus via awardfares? Förutsatt att du valt det så upplever jag att det som visas på awardfares även finns via SAS sökmotor.Jag har inte varit inne och läst på ett tag. Har utbudet strypts helt, eller? Ingenting på AwardFares verkar stämma med sökmotorn på SAS hemsida. Jag hittar massor på AwardFares men inget på SAS hemsida. Hjälper det om man ringer in?
Har du valt att visa endast Eurobonus via awardfares? Förutsatt att du valt det så upplever jag att det som visas på awardfares även finns via SAS sökmotor.
Men ja, utbudet är klart mindre än med *A.
Vad vad det för ny "visualisering" som presenterades på eventet häromdagen? Vart hittar man den på SAS.se?
Aha men ändå bra verktyg när man vill ut och åka men inte riktigt vet vart det finns platser.Gäller endast bonusresor med SAS, inte SkyTeam.
Ok tack.Korrekt. Står även när sökningen på tillgängligheten är gjord för varje sökning + direktlänk till SAS-bokningsdialog. Visar med andra ord enbart tillgänglighet som SAS har på sin sökmotor.
@Axxo, som Eddo skriver, har du valt att enbart visa Eurobonustillgänglighet? Skriv annars en fråga i chatten, och kom med lite exempel, så kommer någon att titta på det så snart som möjligt.
Det ser ut som att du filtrerat på Flying Blue och inte enbart Eurobonus.Ok tack.
Här är ett exempel. Finns VS - Business nästan varje dag från LHR till New york men när jag väl söker på sas så hittar jag ibland bara någon enstaka ekonomi men ingen business.
Visa bifogad bild 158960
ahh ok,Det ser ut som att du filtrerat på Flying Blue och inte enbart Eurobonus.
ahh ok,
Är det så här det ska se ut:
Varför kommer inte alla VS flighter upp?