om du tittar på skärmdumpen kommer du att se att Lufthansa är gruppen som har dessa flygplan med lediga platser.Eftersom att Japans flygbolag är *A och OW så är det väl ganska naturligt. Kollat till ICN?
ANA släppte inte så mycket ändå.
Genom att söka på VIE och sedan lägga till ben i Skandinavien i efterhand blev det oftast stor tillgänglighet i Business till Tokyo, Sydkorea, Hong Kong och USA med LH-gruppen. Jag har i alla fall lyckats hitta platser for 4 till jul, höst, påsk och sommarlov de senaste 2 åren.
Samma sak med Avianca, mestadels fanns 9 platser tillgängliga om du ansökte via LHR, BCN eller MAD.
Så länge man kunde knepen och hade möjlighet att boka ben för ben var platserna ganska öppna.
Måste erkänna att det också fanns lite i *A om man sökte Skandinavien-Långdistans destination
Jag måste också erkänna att det var bra tillgänglighet i på CDG-ICN med AF fram till sommaren de första två veckorna SAS var i Skyteam, jag höll stenkoll på det då jag hoppades kunna ändra resan jag har bokat med Lufthansa till en ST-resa.
Men efter ~12. I september gjorde SAS en förändring med inventering, efter detta datum hittar jag inga platser i C alls.