sh1pment
Medlem
Har kollat väldigt frekvent på biljetter till LAX men inte sett att det släppts en enda.De släppte platser i ekonomi till början av juni 2026 tidigare i veckan.
Annars finns det en hel del via partners. Dock bara ekonomi.
Har kollat väldigt frekvent på biljetter till LAX men inte sett att det släppts en enda.De släppte platser i ekonomi till början av juni 2026 tidigare i veckan.
Annars finns det en hel del via partners. Dock bara ekonomi.
Ja, finns/fanns även till ICN sommar -26. Men bara sett eco.Har sett platser till Tokyo i slutet av augusti så det borde rimligtvis ha släppts för perioden innan i så fall.
När vill du åka?Har kollat väldigt frekvent på biljetter till LAX men inte sett att det släppts en enda.
Utresa någon gång mellan 30/6 till 15/7 och vara borta 10-14 dagar. Poängsaldot är lågt så ingen reseklass över premium economy. Söker för 2 vuxna.När vill du åka?
Det finns LHR-LAX och LAX-LHR under hela den perioden. Enbart ekonomi.Utresa någon gång mellan 30/6 till 15/7 och vara borta 10-14 dagar. Poängsaldot är lågt så ingen reseklass över premium economy
Då vi även har med oss två barn så vill jag undvika behöva köpa till massa ytterligare biljetter i bästa möjliga mån.Det finns LHR-LAX och LAX-LHR under hela den perioden. Enbart ekonomi.
Feeders från ARN och CPH finns också.
Kanske kan börja med att ge all info direkt istället för ge lite olika tillägg i varje inlägg?Då vi även har med oss två barn så vill jag undvika behöva köpa till massa ytterligare biljetter i bästa möjliga mån.
Då vi även har med oss två barn så vill jag undvika behöva köpa till massa ytterligare biljetter i bästa möjliga mån.
Tänkte att det räckte med att jag uttryckte att det var via SAS jag sökte biljetter, annars hade jag givetvis bokat via partner redan.Kanske kan börja med att ge all info direkt istället för ge lite olika tillägg i varje inlägg?![]()
Tips, starta separate tråd med mallen för att boka resor så blir det mycket enklare att hjälpa till.Tänkte att det räckte med att jag uttryckte att det var via SAS jag sökte biljetter, annars hade jag givetvis bokat via partner redan.
Tack nissefalk, detta var helt nytt för mig.