Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024

Hallucinerar jag som en AI eller
har SAS strypt tillgången till awards på sina egna flighter nyligen? Vill minnas att för ett par veckor sedan var antalet tillgängliga SAS business bonusbiljetter drygt 1300 och plus ca 5-6000
ca2cd50032ebc26e2041a2fa411c33d3.jpg
Fattas bara det… ser verkligen ut som att det är mindre än vad det brukar vara. Använder mest Awardhacks och tittar man där är det markant kortare lista än vanligt. Kan väl bara hoppas att det är tillfälligt men i dessa tider skulle en ”enhancement” av något slag eller en ”anpassning” till Skyteam iinte förvåna. Kan de ha släppt mer till partners? Om så är fallet hoppas jag för guds skull att EB fått bättre tillgång hos dem.
Är det här det nya normala så ger jag upp.

Hallucinerar jag som en AI eller
har SAS strypt tillgången till awards på sina egna flighter nyligen? Vill minnas att för ett par veckor sedan var antalet tillgängliga SAS business bonusbiljetter drygt 1300 och plus ca 5-6000
ca2cd50032ebc26e2041a2fa411c33d3.jpg

Tillgången av ekonomi awards är nära all-time high. Däremot är det väldigt lite tillgänglighet på Business och det främst märkbara är att Plus har fått helt strypt tillgång inför att intra-Europa business Ska komma tillbaka. När vi passerat det datumet så kan vi nog förvänta oss ett mass-släpp.

Toppen